Název: Budování značky ŠKODA Auto a.s.
Překlad názvu: The Brand Building of Škoda Auto a.s.
Autoři: Poláková, Kristýna ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Tročil, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: budování značky; SWOT analýza; vnímaná kvalita; značka; Škoda Auto a.s.; brand; brand building; perceived quality; SWOT analysis; Škoda Auto a.s.

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69083

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-361056


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet