Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategie budování značky podniku
Botek, Aleš ; Mareček, David (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na stanovení strategie budování značky podniku StarkGlass, který se zaměřuje na online prodej ochranných fólií pro mobilní telefony. Práce zkoumá především zkušenosti stávajících zákazníků značky, které následně využívá pro návrhy ke zlepšení a pro určení budoucí strategie budování značky StarkGlass.
Marketingová strategie společnosti StarkGlass
Botek, Aleš ; Gabrielová, Žaneta (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Bakalářská práce má za cíl navrhnout marketingovou strategii pro firmu StarkGlass. Navržená strategie je zaměřena na tuzemský trh a při jejím sestavování byl zohledněn hlavní obor společnosti StarkGlass, prodej ochrany na displeje mobilních telefonů. Skládá se z několika částí, které podrobněji zkoumají ideální komunikační kanály, sdělení či grafickou podobu marketingových kampaní. Popisuje také cílovou skupinu zákazníků, jejich chování, motivaci a loajalitu.
Strategie budování značky podniku
Botek, Aleš ; Mareček, David (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na stanovení strategie budování značky podniku StarkGlass, který se zaměřuje na online prodej ochranných fólií pro mobilní telefony. Práce zkoumá především zkušenosti stávajících zákazníků značky, které následně využívá pro návrhy ke zlepšení a pro určení budoucí strategie budování značky StarkGlass.
Marketingová strategie společnosti StarkGlass
Botek, Aleš ; Gabrielová, Žaneta (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Bakalářská práce má za cíl navrhnout marketingovou strategii pro firmu StarkGlass. Navržená strategie je zaměřena na tuzemský trh a při jejím sestavování byl zohledněn hlavní obor společnosti StarkGlass, prodej ochrany na displeje mobilních telefonů. Skládá se z několika částí, které podrobněji zkoumají ideální komunikační kanály, sdělení či grafickou podobu marketingových kampaní. Popisuje také cílovou skupinu zákazníků, jejich chování, motivaci a loajalitu.

Viz též: podobná jména autorů
3 Botek, Adam
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.