Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 50 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Identifikace rizik prodejce automobilů pomocí vybraných metod ekonomické a strategické analýzy
Czabeová, Ivana ; Malínková, Šárka (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá ekonomickou a strategickou analýzou podniku s cílem identifikovat rizika, která z nich plynou a navrhnout opatření, která povedou k eliminaci zjištěných rizik.
Marketingová strategie vybrané společnosti
Vybíhal, Tibor ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Doubravský, Karel (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce „Marketingová strategie vybrané společnosti“ je návrh marketingové strategie vybrané firmy podnikající v informačních technologiích. Část literární východiska pojednává o malých a středních podnicích, jejich vymezení a omezení, dále pojednává o strategické analýze, tvorbě marketingové strategie a marketingovému výzkumu. V analytické části je charakterizován vybraný podnik, kdy následně je analyzováno externí i interní okolí vybraného podniku. Na základě získaných poznatků je provedena SWOT analýza. Poté je prováděn kvantitativní výzkum a následně je navrhnuta konkrétní marketingová strategie vycházející z analytické části a z kvantitativního výzkumu. V závěru práce je zhodnocen přínos návrhů.
Zhodnocení finanční situace podniku a návrhy na zlepšení
Smýkalová, Barbora ; Salač, Jiří (oponent) ; Sághy Estélyi, Kristína (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá hodnocením finanční situace společnosti MITAS a. s. za období 2007–2012 a zpracováním návrhů na její zlepšení. Nejprve jsou shrnuty teoretické poznatky z oblasti strategické a finanční analýzy, jež budou použity na vypracování praktické části. V další části jsou zachyceny základní informace o společnosti a analýzy současného stavu vybraného podniku. Analýza společnosti je pak využita v poslední části pro tvorbu návrhů a opatření vedoucí ke zlepšení stávající finanční situace podniku.
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Švestka, Yadviga ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Zaměření diplomové práce spočívá v optimalizaci marketingového mixu společnosti Nobilis Tilia. Práce je strukturována do tří hlavních částí.První část podrobně rozebírá teoretická východiska v oblasti marketingu, což napomáhá hlubšímu porozumění dané problematice. Následující část se věnuje analýze aktuálního stavu společnosti v kontextu její marketingové mixu. Závěrečná třetí část práce pak přináší konkrétní návrhy na její zdokonalení, jež vycházejí z provedených analýz a také z výsledků marketingového výzkumu.
Proposal Marketing Mix for Selected Company
Filková, Lucia ; Mráček, Pavel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
The main topic of the thesis is a restaurant that has been operating for almost 20 years on the market. It offers customers traditional meals and a selection of pizzas. The content of the thesis consists of three parts. In the first part of the thesis there is a theory focused on the basic ideas of marketing. The second part consists of an analysis that introduces the company as well as the different components of the marketing mix. The final part of the thesis offers new recommendations to improve the company's current marketing mix in light of the findings from the second part of the thesis.
Návrh na zlepšení marketingového mixu ve vybrané společnosti
Leichmannová, Tereza ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhy na zlepšení marketingového mixu ve společnosti TODOS Bratislava s.r.o. Práce je složená ze tří části a to teoretické, analytické a návrhové. Teoretická část se zabývá definice základních pojmů spojených s marketingem, marketingovým mixem a tvoří ucelený teoretický rámec práce. Analytická část práce se věnuje charakteristice společnosti, popisu její současné situace, analýze vnějšího a vnitřního prostředí, marketingovému mixu a také výsledky výzkumu. Návrhová část práce obsahuje na základě výsledků z analytické části návrhy na zlepšení marketingového mixu.
Marketingová strategie vybrané společnosti
Vybíhal, Tibor ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Doubravský, Karel (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce „Marketingová strategie vybrané společnosti“ je návrh marketingové strategie vybrané firmy podnikající v informačních technologiích. Část literární východiska pojednává o malých a středních podnicích, jejich vymezení a omezení, dále pojednává o strategické analýze, tvorbě marketingové strategie a marketingovému výzkumu. V analytické části je charakterizován vybraný podnik, kdy následně je analyzováno externí i interní okolí vybraného podniku. Na základě získaných poznatků je provedena SWOT analýza. Poté je prováděn kvantitativní výzkum a následně je navrhnuta konkrétní marketingová strategie vycházející z analytické části a z kvantitativního výzkumu. V závěru práce je zhodnocen přínos návrhů.
Zhodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Ráčil, Vojtěch ; Skalická, Martina (oponent) ; Zinecker, Marek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se věnuje tématu zhodnocení finanční situace u vybrané společnosti. Na základě teoretických poznatků bude vypracována analýza současného stavu pomocí analýzy finanční a strategické. Analýza současného stavu bude vycházet z dat za období v letech 2015 až 2019. Výsledky analýz slouží k vypracování návrhových řešení zlepšující finanční situaci podniku.
The Proposal for Improving of the Marketing Mix in the Selected Company
Ďurkechová, Zuzana ; Mráček, Pavel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
The diploma thesis deals with a proposal to improve the marketing mix of the pension with restaurant Koliba pod skalami. The thesis consists of three parts, theoretical part, analytical part and the proposal. The introductory, theoretical part deals with the definitions of basic concepts associated with marketing, marketing mix and forms the theoretical framework of the work. The analytical part of the work deals with the characteristics of the company, a description of the current situation, analysis of the external and internal environment, marketing mix and the results of a questionnaire survey. Based on the results of the analytical part, the proposal part of the thesis contains suggestions for improving the marketing mix.
Information System Assessment and Proposal of ICT Modification
Ujhelyiová, Diana ; Novák, Lukáš (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
The bachelor thesis focuses on the analysis and design of the information system of the small organization, which does not want to be named and is based in Slovakia. In the theoretical part I deal with basic knowledge - what is information, data and information system. In the practical part, the thesis specifies the information system of the company, strengths and weaknesses of the organization, risks and proposal of changes to increase the efficiency of work with the IS.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 50 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.