Název: Marketingová strategie vybrané společnosti
Překlad názvu: Marketing Strategy of the Selected Company
Autoři: Vybíhal, Tibor ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Doubravský, Karel (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační mix; Malé a střední podniky; marketingová strategie; marketingový mix; McKinseyho model 7S; PESTE; Porterův model konkurenčního prostředí; strategická analýza; SWOT analýza; communication mix; marketing mix; marketing strategy; McKinsey 7S model; PESTE; Porter´s model of competitive environment; Small and middle-sized enterprises; strategic analysis; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/205087

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-502351


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-06-12, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet