Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 118 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Prvky komunikace pro zvýšení loajality zákazníků
JIRÁŇOVÁ, Helena
Tato diplomová práce se zabývá prvky komunikace pro zvýšení loajality zákazníků. Cílem práce je navrhnout změny v komunikaci se zákazníky a využívání komunikačních prvků s cílem posílení věrnosti vůči vybrané prodejně. Vybraná prodejna je Jednota družstvo spotřebitelů v Kaplici. Diplomová práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část popisuje termíny loajálního zákazníka, marketingovou komunikaci jako podporu prodeje, komunikace v místě prodejně, přímý marketing a v poslední části družstevnictví. Praktická část je druhá část diplomové práce. V této části je dotazníkové šetření. Data byla sbírána dotazníkem, kterého se účastnilo 251 respondentů. Respondenti byli rozděleni podle věku, pohlaví, vzdělání, počtu lidí v domácnosti a socio-ekonomické situace. Výsledky dotazníkového šetření ukazují například to, největší část zákazníků nakupuje potraviny v prodejnách třikrát týdně. A nejvíce zákazníků jsou součástí věrnostních programů a používají věrnostní kartu s jejími benefity. Pokud zákazníci nepoužívají věrnostní kartu, tak z důvodu toho, že benefity pro ně nejsou zajímavé. Návrhy doporučení jsou napsány v poslední části diplomové práce. Jedním z návrhů je vytvoření mobilní aplikace pro zákazníky Jednoty Kaplice.
Obsah povinnosti jednat s péčí řádného hospodáře
Brůnová, Marie ; Tomášek, Petr (vedoucí práce) ; Horáček, Tomáš (oponent)
Obsah povinnosti jednat s péčí řádného hospodáře Abstrakt Tato diplomová práce se zabývá obsahovou náplní dílčích povinností, které se souhrnně nazývají "péče řádného hospodáře". Žádná z povinností, které jsou v práci rozebrány, a které tvoří názvy jednotlivých kapitol nestojí osamoceně, nýbrž je nutné poměřovat je v jejich vzájemné souvztažnosti, jako celek. K tomu, aby povinná osoba dostála povinnosti péče řádného hospodáře, musí dojít ke kumulativnímu splnění všech dílčích povinností, které jsou v textu práce rozebrány, a to u každého právního jednání, které taková povinná osoba činí. Práce se dělí na pět hlavních částí. První část se zabývá historickým exkurzem, který dokresluje vývoj institutu péče řádného hospodáře, dále je zde vymezen okruh osob, které jsou takovou povinností v rámci výkonu své funkce obtíženy. Nastíněn je zde i procesní institut důkazního břemena a s tím související otázka, zda-li je povinnost péče řádného hospodáře povinností zákonnou - subjektivní, nebo smluvní - objektivní. Druhá část je zaměřená na povinnost loajality a popisuje přístup k chápání zájmu obchodní korporace. Konečně se tato část zabývá i otázkou, zda povinnost loajality přetrvává i po zániku funkce člena voleného orgánu. Třetí část se váže na téma výkonu funkce na základě potřebných znalostí. V této části je dále...
Faktory ovlivňující spokojenost zaměstnanců ve vybrané společnosti
Kunc, Lukáš ; Koráb, Vojtěch (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na faktory ovlivňující spokojenost zaměstnanců ve společnosti. Teoretická část předkládá základní teoretické pojmy pro pochopení dané problematiky. V analytické části je nejprve představena samotná společnost a později je vyhodnocen empirický výzkum. V poslední části jsou na základě výsledků výzkumu podány návrhy na zlepšení motivačního systému ve společnosti.
Loajalita a oddanost pracovníků ve farmacii ve vazbě na hodnocení a odměňování
Bittner, Josef
(ČJ): Práce s názvem "Loajalita a oddanost pracovníků ve farmacii ve vazbě na hodnocení a odměňování" se věnuje problematice udržení spokojenosti a loajálnosti zaměstnanců ve farmacii, konkrétně v sítích lékáren. Je zaměřena na hledání vztahů mezi spokojeností, loajalitou a formou řízení a odměňování. Dotazníkový kvalitativní průzkum pomáhá nalézt ty aspekty udržení loajality a spokojenosti, které mohou být strategickým řízením rozvíjeny a upevňovány v takto profesně vyhraněném odvětví.
Loajalita a oddanost pracovníků ve farmacii ve vazbě na hodnocení a odměňování
Bittner, Josef ; Veteška, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kříž, Jaroslav (oponent)
(ČJ): Práce s názvem "Loajalita a oddanost pracovníků ve farmacii ve vazbě na hodnocení a odměňování" se věnuje problematice udržení spokojenosti a loajálnosti zaměstnanců ve farmacii, konkrétně v sítích lékáren. Je zaměřena na hledání vztahů mezi spokojeností, loajalitou a formou řízení a odměňování. Dotazníkový kvalitativní průzkum pomáhá nalézt ty aspekty udržení loajality a spokojenosti, které mohou být strategickým řízením rozvíjeny a upevňovány v takto profesně vyhraněném odvětví.
Posouzení motivačního systému ve vybrané společnosti a návrhy jeho rozvoje
Sehnalová, Kateřina ; Krupičková, Michaela (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením současného stavu motivace ve vybrané společnosti. Vliterární rešerši budou vysvětleny základní pojmy pojící se stouto problematikou. Vanalytické části bude představena společnost a proběhne sběr dat prostřednictvím interních materiálů a strukturovaných rozhovorů. Na základě těchto informací bude zanalyzován motivační systém, zkoumána spokojenost a loajalita zaměstnanců a navrženy návrhy vedoucí ke zlepšení stávajícího motivačního systému, udržení stávajících zaměstnanců, zvýšení jejich spokojenosti a snížení nákladů na fluktuaci.
Identita karpatských Němců v období meziválečného Československa
Stachová, Monika ; Spurný, Matěj (vedoucí práce) ; Michela, Miroslav (oponent)
Předkládaná bakalářská práce Identita karpatských Němců v období meziválečného Československa se zaměřuje na problematiku identifikace Němců na Slovensku a pokouší se na pozadí širších sociálních, kulturních a hospodářských souvislostí postihnout otázku, do jaké míry se německé obyvatelstvo ztotožňovalo s konstrukcí karpatoněmecké identity, popř. s jinými identitami. Krom toho je pozornost věnována samotné genezi pojmu a proměnám jeho obsahu. Zabývá se mj. vztahy mezi jednotlivými národnostmi a loajalitou k československému státu. Nadto zkoumá, zda se skutečně ve sledovaném období podařilo vytvořit kolektivní identitu zahrnující veškeré německé obyvatelstvo žijící na Slovensku či nikoliv. V souvislosti s tím je nastíněna otázka, jakou roli v tomto procesu utváření karpatoněmecké identity sehrály Němci z českých zemí či jiné faktory. Klíčová slova: identita, alterita, nacionalismus, loajalita, menšinová politika, Karpatoněmecká strana (KdP), Spišská německá strana (ZdP), paměť, lokální patriotismus
Němci na Slovensku během druhé světové války
Stachová, Monika ; Štemberk, Jan (vedoucí práce) ; Minářová, Markéta (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na německé obyvatelstvo žijící na území Slovenska během druhé světové války. Krom toho zkoumá, jakým způsobem se po vyhlášení slovenské autonomie proměňovalo jeho postavení a jakou roli přitom sehrávala Deutsche Partei vedená Franzem Karmasinem. Tato politická strana se snažila o utvoření společné karpatoněmecké identity a kontrolu veškerého německého společenského života. Práce analyzuje na příkladu politiky, hospodářství, kultury či školství, jak se jí dařilo naplňovat tento ambiciózní záměr a zda byla úspěšná v získávání sympatií slovenských Němců a Němek. Následně se věnuje i dopadům druhé světové války, retribučnímu soudnictví a složitému vyrovnávání se s nacistickou minulostí.
Spokojenost zákazníků
Pišková, Martina ; Holendová, Petra (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků internetového obchodu Nejbaby, s. r. o. V první části jsou vysvětleny teoretické pojmy spojené se zvoleným tématem. Druhá část je věnována analýzám vnějšího a vnitřního okolí vybraného podniku a marketingovému průzkumu založeném na získání dat pomocí dotazníkového šetření. Ze zjištěných výsledků jsou v poslední části představeny návrhy vedoucí právě ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
Loajalita návštěvníka lázeňských destinací
Staňková, Adéla
Staňková, A. Loajalita návštěvníka lázeňské destinace. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Tato práce je zaměřena na zkoumání loajality návštěvníků lázeňských destinací. Cílem je pomocí dotazníkového šetření identifikovat faktory kvality, které mají významný vliv na loajalitu návštěvníka a objevit diference ve spokojenosti a loajalitě konkrétních segmentů návštěvníků. V závěru práce jsou na základě výsledků šetření vytvořena doporučení pro zvýšení loajality a spokojenosti návštěvníků lázeňských destinací.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 118 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.