Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 56 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Design univerzálního motortesteru pro autoservis
Vařeka, Libor ; Chorý, Tomáš (oponent) ; Křenek, Ladislav (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na návrh designu universálního motortesteru pro autoservis, což je přístoj na diagnostiku silničních motorových vozidel. Základní myšlenkou bylo propojení stacionárního PC a přenosného dotykového notebooku a dílenského vozíku na nářadí a příslušenství do jednoho modulárního dílenského přístroje při dosážení kvalitativně rovnocenných zařízení o menší prostorové náročnosti a za velmi podobnou cenu. Práce popisuje celkové prostorové uspořádání jednotlivých skupin, konstrukční a tvarové řešení těchto částí, zobrazení ergonomických parametrů navrženého celku.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na její zvýšení.
Kochová, Adriána ; Mráček, Pavel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa týka analýzy spokojnosti zákazníkov. Konkrétne sa zameriava na spokojnosť zákazníkov predajne a autoservisu firmy JR-Cars, s.r.o. Zároveň sa na základe zistených údajov z analýzy venuje následným stanovením návrhov na zvýšenie spokojnosti zákazníkov.
Bloková výjimka a trh s novými osobními vozidly v Brně
Hemala, Michal ; Leichmann, Marek (oponent) ; Vémola, Aleš (vedoucí práce)
Práce shrnuje hlavní důvody používání blokové výjimky v sektoru motorových vozidel. Zkoumá postavení nezávislých opraven a jejich přístup k technickým informacím. Udává souhrn hlavních požadavků výrobců na autorizované obchodníky a vybavení autoservisů. Dále je zpracován přehled autorizovaných obchodníků v Brně pro jednotlivé značky. Závěrem jsou uvedeny dvě varianty návrhu autocentra a predikce provozu autocentra z hlediska ekonomiky.
Webová aplikace Drive It pro správu a servisování vozidel
Vozka, Roman
Práce pojednává o návrhu a vývoji webové aplikace pro servisování vozidel. V práci je primárně rozebírána tvorba webových modulů pro autoservisy a integrace s moduly pro řidiče.
Autocentrum VW Mikulov
Chytilová, Nikola ; Suchánek, Petr (oponent) ; Nový, Alois (vedoucí práce)
Bakalářská práce vychází z architektonické studie vypracované v předmětu AG033. Tato studie byla nadále rozpracována do stupně Dokumentace pro stavební povolení a následně do Dokumentace pro provádění stavby. Téma práce je návrh novostavby autocentra skupiny Volkswagen v Mikulově, sloužící k prodeji, záručním i pozáručním opravám a servisu automobilů Škoda, Seat, Volkswagen a Audi. Řešený pozemek se nachází v k.ú. Mikulov na Moravě, v západní části města Mikulova. Pozemek se nachází na převážně rovinatém terénu, ke kterému přiléhá ze severu ulice Jiráskova. V současné době je pozemek využívaný jen jako sklad hnoje sousedního kravína. Pozemek se nachází v průmyslové zóně v dostatečné vzdálenosti od obytné zástavby. Stavba kompozičně vychází z tvaru pozemku, a svojí formou kopíruje západní linii hranice pozemku. Jedná se o objekt složený ze dvou hmot lichoběžníkového půdorysu představující prostory showroomu a servisu, navzájem propojených kvádrem, kde se nachází sklad. Pro docílení dynamičnosti objektu, jsou části showroomu a servisu vyšší než část skladu. V části servisu jsou pak navrženy pasové světlíky, které podporují pravidelnost a celkový rytmus fasády objektu. Na severní straně pozemku se nachází hlavní vstup s upraveným předprostorem, opatřeným vodní plochou pro uvítání návštěvníků. Zbylé plochy pozemku slouží pro komunikace, parkoviště pro zákazníky, zaměstnance a odstavná parkovací stání. Svislá nosná konstrukce je tvořena ocelovými sloupy, založenými na betonových patkách. Nad showroomem je vodorovná nosná konstrukce tvořena ocelovými příhradovými vazníky pultovými, ke kterým jsou připevněny ocelové vaznice, vynášející plochu střechu. V prostoru servisu jsou pak ocelové příhradové vazníky přímé a tvoří tak rámovou konstrukci pásových světlíků. Podlaha na terénu bude tvořena nosnou železobetonovou deskou. Celá ocelová konstrukce bude ztužena ocelovým zavětrováním jak v rovině stěn, tak v rovině střechy. Fasáda je tvořena izolačními panely s IPN jádrem, které jsou kotveny k nosným sloupům. Fasádní panely bude členěny vertikálně a budou provedeny v bílé a šedé barvě. Šedé panely jsou navrženy v místech, kde se nachází pásové světlíky servisu a budou tak zvýrazňovat vertikální členění a pravidelnost fasády.
Autoservis
Novotný, Patrik ; Kozubíková, Ivana (oponent) ; Matějka, Libor (vedoucí práce)
Autoservis se nachází v katastrálním území Kumburský újezd města Nové Paky. Objekt má 2 nadzemní podlaží a jedno podzemní. V prvním nadzemním podlaží se nachází komerční prostory, např. showroom. Dále zde najdeme i pracovní prostor dílny, kde budou probíhat práce na vozech. Ve druhém nadzemním patře jsou prostory kanceláře pro vedení firmy. Svislé nosné konstrukce jsou z vápenopískových tvárnic a na konstrukce stropů jsou použity panely z předpjatého betonu. Konstrukce střechy je z pultových dřevěných sbíjených vazníků. Objekt má navržené základové pasy z prostého betonu.
Autocentrum VW Group Brno
Thunová, Nicola Vanesa ; Suchánek,, Petr (oponent) ; Nový, Alois (vedoucí práce) ; Bečkovská, Tereza (vedoucí práce)
Abstrakt Základem této bakalářské práce je architektonická studie vypracovaná v předmětu AG033. Tato studie je rozpracovaná do stupně Dokumentace pro stavební povolení a následně do Dokumentace pro provádění stavby. Tématem práce je návrh novostavby autocentra skupiny Volkswagen, které má sloužit k prodeji, záručním i pozáručním opravám a servisu automobilů ŠKODA, SEAT, VW a AUDI. Navržený objekt se nachází ve městě Mikulov v kastrálním území Mikulov, v průmyslové zóně města. Zadaný soubor parcel je umístěn u zemědělských a průmyslových objektů na konci ulice Jiráskova na rovinatém terénu, nebyla potřeba zde zachovávat ráz stávající okolní zástavy. Objekt má v části showroomu max. dvě nadzemní podlaží, ve zbylé části stavby je dále jen jedno nadzemní podlaží. Celá budova je rozdělena na tři základní části: Showroom, sklad, servis. Zbylé plochy pozemku jsou rozčleněny na předprostor reprezentativního showroomu, komunikace a parkoviště pro zákazníky, zaměstnance a odstavná parkoviště. Tyto plochy jsou doplněny zatravněnými plochami s nízkou zelení. Celý objekt je navržen jako několik kostek poskládaných k sobě. Je zde navržena výhradně plochá střecha v různých výškových hladinách. Hlavní vstup je umístěn v showroomu orientovaného na jižní stranu s reprezentativním předprostorem přilehlého k ulici Jiráskova. Showroom má velkoplošná dřevohliníková okna a slouží jako výkladní skříň autocentra. Objekt je tvořen železobetonovou skeletovou nosnou konstrukcí vyplněnou velkoplošnými okny a porobetonovými tvárnicemi YTONG, celá stavba je obložena sendvičovými tepelně izolačním panelovým systémem od firmy Kingspan. Od stejné firmy je řešena i střešní rovina pomocí sendvičových střešních izolačních panelů.
AUTOCENTRUM VW GROUP MIKULOV
Šešulková, Jana ; Hudeček, Vladimír (oponent) ; Dýr, Petr (vedoucí práce) ; Kacálek, Petr (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce bylo navrhnout novostavbu autocentra skupiny Volswagen. Projekt vychází z architektonické studie, která byla zpracována v rámci předmětu AG033 Ateliér architektonické tvorby na téma Autocentrum VW Group Mikulov v 2. ročníku bakalářského studia. Řešený pozemek se nachází v Mikulově, okres Břeclav, v katastrálním území Mikulov na Moravě. Umístěn je v průmyslové části města, okolní zástavba je tvořena průmyslovými objekty, a to zejména skladovacího a výrobního charakteru. Dále se také v blízkosti nachází výkup a sklad kovošrotu. Parcela je v současné době evidována jako plocha určená k zástavbě výrobou. Pozemek se nachází na rovinném terénu. Navržený objekt reaguje na požadované funkce. Je orientovaný kolmo na ulici Jiráskovu, hlavní vstupy jsou orientovány k hlavní ulici směrem k zastavěné části města. Objekt je umístěn podélně na pozemku a odpovídá jeho tvaru. Je tvořen třemi hmotami, které jsou vzájemně spojeny. Jednotlivé hmoty mají vlastní funkci. První hmota je přizpůsobena a určena zejména pro prodejní účely a účely autosalonu. Jedná se o nejvíce dominantní budovu. Na ni navazuje výrazně menší a částečné skrytá skladovací část, jejíž součástí je i zázemí pro zaměstnance a hygienické smyčky. V poslední, zadní části se nachází servis. Jedná se o druhou dominantní část, zvýrazněnou osvětlenou fasádou z tahokovu. Hlavním materiálem objektu je beton, který je v souladu s industriálním charakterem objektu a okolím. Fasáda je řešena pomocí cementovláknitých desek Cetris, které připomínají strukturu betonu bílé barvy. V servisní části je fasáda řešena prolamovanou fasádou z tahokovu pod níž se nachází hladká vápenocementová omítka bílé barvy. Betonové konstrukce se propisují i do interiéru, a to zejména přiznanými nosnými prvky v jednotlivých částech. Objekt má za úkol sloužit k prodeji a záručním i pozáručním opravám a servisu automobilů značek ŠKODA, SEAT, VW a AUDI. Účelem projektu je zvýšit kvalitu a zpřístupnit možnost této služb
Návrh projektu výstavby areálu autoservisu
Dobeš, Jiří ; Smolíková, Lenka (oponent) ; Doskočil, Radek (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem projektu výstavby areálu autoservisu s využitím vhodných metod, technik a nástrojů projektového řízení. V první části jsou teoreticky definovány analýzy, které budou použity v praktické části projektu. Druhá část nám poslouží k představení firmy a analýze současného stavu firmy. Poslední část obsahuje zpracovanou celou projektovou přípravu, která je nachystána k realizaci.
Návrh projektu výstavby areálu autoservisu
Dobeš, Jiří ; Smolíková, Lenka (oponent) ; Doskočil, Radek (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem projektu výstavby areálu autoservisu s využitím vhodné metodiky projektového řízení. V první části jsou teoreticky definovány analýzy, které budou použity v praktické části projektu. Druhá část nám poslouží k představení firmy a analýze současného stavu firmy. Poslední část obsahuje zpracovanou celou projektovou přípravu, která je nachystána k realizaci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 56 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.