Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  začátekpředchozí18 - 27  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Změna marketingové komunikace značky Gabriella Salvette
Dorňáková, Nikol ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Bakalářská diplomová práce "Změna marketingové komunikace značky Gabriella Salvete" analyzuje přeměnu marketingové komunikace a vnímání kosmetické značky Gabriella Salvete na českém trhu v letech 2011 - 2014. Mapuje situaci firmy před transformací komunikace a definuje hlavní konkurenty, cílové skupiny a potenciální nedostatky. Dále odkrývá strategii přeměny a nástroje použité v novém způsobu komunikace. Zabývá se skutečnými dopady transformace, jak v konkurenční rovině, tak u cílových skupin. Cílem práce je sledování nových komunikačních strategií Gabriella Salvete, způsoby jejich implementace a jejich dopady na vnímání značky. K naplnění tohoto cíle práce využívá také výsledků vlastního výzkumu studentky.
Utváření značky sportovního klubu
Grochalová, Lucie ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Petráčková, Jana (oponent)
Název: Utváření značky sportovního klubu Cíle: Hlavním úkolem diplomové práce je zjistit, jak se české hokejové kluby zaměřují na utváření značky a jak využívají potenciálu, který značka nabízí. Dalším úkolem je analýza značky vybraného hokejového klubu. Metody: Interview, případová studie, komparativní metoda, SWOT analýza Výsledky: Momentální podmínky v českém sportovním prostředí nejsou pro rozvoj značky moc příznivé. Sportovní kluby musí překonat řadu překážek a je jen pár týmů, které by mohly použít své jméno a logo pro vytvoření strategie značky bez nějakých úprav. Nicméně je to výzva do budoucna a možnost, jak zlepšit celkové vnímání sportu v České republice. Klíčová slova: značka, podvědomí o značce, image značky, benefity
Marketing strategy of Zara Co.
Striežencová, Jana ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Malý, Lukáš (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza současné netradiční marketingové strategie oděvní společnosti Zara, která je jedním z nejsignifikantnějších globálních představitelů "Fast fashion" modelu. Dalším cílem je následný návrh doporučení na zlepšení její strategie, na základě vlastního dotazníkového průzkumu a vypracování SWOT analýzy. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. V teoretické části se čtenář seznámí se základními pojmy marketingu, nezbytnými pro lepší pochopení následujícího textu, zatímco v části praktické získá podrobnější přehled o nejdůležitějším konceptu nadnárodní společnosti Inditex - značce Zara. Pozornost se zaměřuje i na marketingový mix společnosti, vlastní výzkum a analýzu SWOT.
Znalost značky Vím, co jím
Dryáková, Kristýna ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Bakalářská práce je věnována znalosti značky Vím, co jím. Cílem práce je vyhodnotit znalost značky Vím, co jím na trhu České republiky; posoudit, jak je značka na produktech spotřebiteli vnímána a zhodnotit, jestli se u totožné skupiny respondentů její znalost po delším časovém intervalu zvýší na základě poskytnutého dotazníku a informačního materiálu. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. První část se zabývá obecně teorií značky. Praktická část práce je zaměřena konkrétně na značku Vím, co jím a celkově dva marketingové výzkumy znalosti této značky. Závěr bakalářské práce je věnován souhrnnému vyhodnocení výzkumů a konkrétním doporučením ke zvyšování znalosti značky Vím, co jím na českém trhu.
Marketing strategy of a selected brand
Lášticová, Pavlína ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Hruška, Ján (oponent)
Cílem bakalářské práce je analyzovat marketingovou strategii značky argentinského vína Michel Torino. Pro hlubší analýzu je značka Michel Torino porovnávaná s chilským vínem značky Viňa Tarapacá. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy vztahující se k dané problematice. V úvodu praktické části je popsaný trh s vínem v České republice, následně základní charakteristiky výhradního dovozce vybraných značek. Dále jsou představené značky Michel Torino a Viňa Tarapacá. Na základě dat získaných v prvním výzkumu je analyzované povědomí o těchto značkách a ohodnocena jejich image. Druhý výzkum se zabývá aktuální situací značky Michel Torino v České republice, konkrétně řeší otázky rebrandingu značky. Na závěr jsou navržena konkrétní doporučení a návrhy pro zlepšení působení značky Michel Torino a Viňa Tarapacá na českém trhu.
Analýza povědomí o značce Škoda na kolumbijském trhu
Urbánková, Lucie ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Blajer, Lucie (oponent)
Bakalářská práce analyzuje povědomí o značce Škoda na kolumbijském trhu. Práce je rozdělena do čtyř kapitol, z nichž první dvě jsou teoretické a druhé dvě praktické. V první kapitole se čtenář dozví základní informace o mezinárodním marketingu, v druhé části zjistí, jaké jsou druhy marketingového výzkumu a možnosti následné analýzy dat. Ve třetí kapitole je blíže popsán automobilový průmysl v Kolumbii a marketing mix Škoda Auto. Čtvrtá kapitola obsahuje vyhodnocení dotazníkového šetření a doporučení pro značku Škoda.
Budování znalosti a image značky Horský pramen
Finsterlová, Lucie ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Čech, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na budování znalosti a image značky Horský pramen. Hlavním cílem práce je analyzovat na základě výsledků vlastního on-line dotazníkového šetření znalost a image značky u cílové skupiny, kterou tvoří především rodiče na mateřské dovolené a sportovci. Rodiče na mateřské dovolené a sportovci jsou hlavními cílovými skupinami vybrané značky Horský pramen. Dalším úkolem je také na základě jeho výsledků navrhnout řešení na zlepšení znalosti této značky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vymezuje základní pojmy týkající se problematiky značky a jejího budování, dále také popisuje image značky, hodnotu značky a způsoby jejího měření a komunikování. Praktická část charakterizuje zkoumanou značku, která je také součástí marketingového výzkumu prováděného prostřednictvím on-line dotazníku.
Efektivní využití event marketingu v komunikaci společnosti Red Bull
Skandraniova, Miriam ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Kostroun, Kryštof (oponent)
Bakalářská práce na téma "Efektivní využití event marketingu a komunikaci firmy Red Bull" poukazuje na to, jak účinně se dá komunikovat se zákazníky a jak event marketing přispívá ke zvyšování povědomí široké veřejnosti. Tedy teoretická část je zaměřena na event marketing, značku a marketingový výzkum. Cílem práce je ukázat, jak dobré výsledky může firma mít, když efektivně komunikuje se spotřebitelem, ale největší pozornost je v práci věnována eventům a jejich návštěvníkům. Práce obsahuje i dotazník, který má potvrdit či vyvrátit předpoklad, zda mají eventy vliv na zákazníky.
Marketingová strategie festivalu Rozhlasový podzim
Vejražková, Lenka ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Hritz, Jakub (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingem hudebního festivalu. V první části práce jsou popsána teoretická východiska, zabývající se marketingem neziskových a kulturních organizací, marketingovým a komunikačním mixem a cílovými skupinami festivalů vážné hudby. Metodickým vstupem jsou SWOT analýza, Porterův model pěti sil a analýza konkurence. V praktické části jsou získané poznatky aplikovány na Mezinárodní hudební festival Rozhlasový podzim. Její součástí je kvantitativní marketingový průzkum zaměřený na povědomí o značce Rozhlasový podzim. V závěru práce jsou navržena opatření a změny ve stávající marketingové strategii festivalu, která mají potenciál pomoci festivalu tak, aby již nedocházelo k dalšímu snižování návštěvnosti, ale naopak k jejímu zvyšování.
Budování brand awareness značky ASUS u cílové skupiny vysokoškoláků
Třetina, Ondřej ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Herout, Lukáš (oponent)
Diplomová práce na téma "Budování brand awareness značky ASUS u cílové skupiny vysokoškoláků" pojednává o vedení efektivní komunikační strategie zaměřenou na určitou cílovou skupinu. Firma ASUS patří mezi největší světové výrobce IT produktů s velmi silnou pozicí také v České republice. ASUS v současné době komunikuje značku spíše na jiné cílové skupiny než jsou vysokoškoláci. Na vysokoškoláky se zaměřuje jen velmi omezeně, vyvíjí zde prakticky nulovou komunikaci. Diplomová práce se zaměří na způsoby komunikace s vysokoškoláky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   začátekpředchozí18 - 27  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.