Název: Změna marketingové komunikace značky Gabriella Salvette
Překlad názvu: Transformation in marketing communication of Gabriella Salvete
Autoři: Dorňáková, Nikol ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Gabriella Salvete; komunikace; komunikační strategie; marketingová komunikace; povědomí o značce; značka; brand; brand awareness; communication; communication strategy; Gabriella Salvete; marketing communication

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/62495

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-331644


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet