Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Analýza povědomí o značce Škoda na kolumbijském trhu
Urbánková, Lucie ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Blajer, Lucie (oponent)
Bakalářská práce analyzuje povědomí o značce Škoda na kolumbijském trhu. Práce je rozdělena do čtyř kapitol, z nichž první dvě jsou teoretické a druhé dvě praktické. V první kapitole se čtenář dozví základní informace o mezinárodním marketingu, v druhé části zjistí, jaké jsou druhy marketingového výzkumu a možnosti následné analýzy dat. Ve třetí kapitole je blíže popsán automobilový průmysl v Kolumbii a marketing mix Škoda Auto. Čtvrtá kapitola obsahuje vyhodnocení dotazníkového šetření a doporučení pro značku Škoda.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.