Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing strategy of a selected brand
Lášticová, Pavlína ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Hruška, Ján (oponent)
Cílem bakalářské práce je analyzovat marketingovou strategii značky argentinského vína Michel Torino. Pro hlubší analýzu je značka Michel Torino porovnávaná s chilským vínem značky Viňa Tarapacá. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy vztahující se k dané problematice. V úvodu praktické části je popsaný trh s vínem v České republice, následně základní charakteristiky výhradního dovozce vybraných značek. Dále jsou představené značky Michel Torino a Viňa Tarapacá. Na základě dat získaných v prvním výzkumu je analyzované povědomí o těchto značkách a ohodnocena jejich image. Druhý výzkum se zabývá aktuální situací značky Michel Torino v České republice, konkrétně řeší otázky rebrandingu značky. Na závěr jsou navržena konkrétní doporučení a návrhy pro zlepšení působení značky Michel Torino a Viňa Tarapacá na českém trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.