Název: Budování znalosti a image značky Horský pramen
Překlad názvu: Building brand awareness and image of Horský pramen
Autoři: Finsterlová, Lucie ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Čech, Michal (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: hodnota značky; image značky; znalost značky; značka; brand; brand awareness; brand image; brand value

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41993

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-197383


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet