Název:
Analýza povědomí o značce Škoda na kolumbijském trhu
Překlad názvu:
Analysis of awareness of the brand Škoda in Colombian market
Autoři:
Urbánková, Lucie ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Blajer, Lucie (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce analyzuje povědomí o značce Škoda na kolumbijském trhu. Práce je rozdělena do čtyř kapitol, z nichž první dvě jsou teoretické a druhé dvě praktické. V první kapitole se čtenář dozví základní informace o mezinárodním marketingu, v druhé části zjistí, jaké jsou druhy marketingového výzkumu a možnosti následné analýzy dat. Ve třetí kapitole je blíže popsán automobilový průmysl v Kolumbii a marketing mix Škoda Auto. Čtvrtá kapitola obsahuje vyhodnocení dotazníkového šetření a doporučení pro značku Škoda.This Bachelor's thesis analyses awareness of the brand Škoda in Colombian market. The thesis is divided into four parts, two of them are theoretical and two of them practical. In the first chapter, the reader can learn basic information about international marketing, the second part is devoted to market research and data analysis. The third part describes the automotive industry in Colombia and marketing mix of Škoda. The chapter four contains results of quantitative research and recommendations for Škoda brand.
Klíčová slova:
Kolumbie; povědomí o značce; značka; Škoda; brand; brand awareness; Colombia; Škoda
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49272