Název: Analýza povědomí o značce Škoda na kolumbijském trhu
Překlad názvu: Analysis of awareness of the brand Škoda in Colombian market
Autoři: Urbánková, Lucie ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Blajer, Lucie (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Kolumbie; povědomí o značce; značka; Škoda; brand; brand awareness; Colombia; Škoda

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49272

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-203835


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-04-27, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet