Název: Marketingová strategie festivalu Rozhlasový podzim
Překlad názvu: Marketing Strategy of the Radio Autumn Festival
Autoři: Vejražková, Lenka ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Hritz, Jakub (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: fundraising; hudební festival; marketingová strategie; povědomí o značce; SWOT analýza; brand awareness; fundraising; marketing strategy; music festival; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31902

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-114278


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-20, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet