Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Efektivní využití event marketingu v komunikaci společnosti Red Bull
Skandraniova, Miriam ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Kostroun, Kryštof (oponent)
Bakalářská práce na téma "Efektivní využití event marketingu a komunikaci firmy Red Bull" poukazuje na to, jak účinně se dá komunikovat se zákazníky a jak event marketing přispívá ke zvyšování povědomí široké veřejnosti. Tedy teoretická část je zaměřena na event marketing, značku a marketingový výzkum. Cílem práce je ukázat, jak dobré výsledky může firma mít, když efektivně komunikuje se spotřebitelem, ale největší pozornost je v práci věnována eventům a jejich návštěvníkům. Práce obsahuje i dotazník, který má potvrdit či vyvrátit předpoklad, zda mají eventy vliv na zákazníky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.