Název: Marketingová stratégia spoločnosti Zara
Překlad názvu: Marketing strategy of Zara Co.
Autoři: Striežencová, Jana ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Malý, Lukáš (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: komerční komunikace; marketing; marketingová strategie; marketingový mix; módní značka; povědomí o značce; SWOT analýza; brand awareness; commercial communication; fashion brand; marketing; marketing mix; marketing strategy; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49940

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-206843


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet