Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie festivalu Rozhlasový podzim
Vejražková, Lenka ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Hritz, Jakub (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingem hudebního festivalu. V první části práce jsou popsána teoretická východiska, zabývající se marketingem neziskových a kulturních organizací, marketingovým a komunikačním mixem a cílovými skupinami festivalů vážné hudby. Metodickým vstupem jsou SWOT analýza, Porterův model pěti sil a analýza konkurence. V praktické části jsou získané poznatky aplikovány na Mezinárodní hudební festival Rozhlasový podzim. Její součástí je kvantitativní marketingový průzkum zaměřený na povědomí o značce Rozhlasový podzim. V závěru práce jsou navržena opatření a změny ve stávající marketingové strategii festivalu, která mají potenciál pomoci festivalu tak, aby již nedocházelo k dalšímu snižování návštěvnosti, ale naopak k jejímu zvyšování.
Role Českého rozhlasu v podpoře kultury
Hritz, Jakub ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Zavoral, René (oponent)
Diplomová práce pojednává o roli Českého rozhlasu v oblasti podpory kultury. Ta do jeho vysílání neodmyslitelně patří již od samého počátku jeho existence. Podává ucelený přehled o všech aktivitách, které rozhlas v této oblasti vyvíjí, ať již v programu stanic, činnosti marketingu či realizaci kulturních projektů a má potvrdit či vyvrátit propojení mezi nimi. Následně také v praktické části definovat rozdíl v použití marketingových nástrojů v realizaci tří kulturních akcí.Na základě mých praktických zkušeností, získaných na Odboru komunikace a vnějších vztahů, vytváří pro odbornou veřejnost, ale i potencionální partnery manuál, který jim umožní pochopení celé problematiky před vlastním podání žádosti o navázání spolupráce, a to ať v oblasti mediálních spoluprací či mediálních partnerství, a také následně všech jejich možností a kroků z nich vyplývajících.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.