| |
|
Informační kampaně v odpadovém hospodářství - podpora osvěty pro veřejnou správu a výuky: Vliv informace na chování veřejnosti při separaci komunálního odpadu. Vyhodnocení tazatelského průzkumu
DHV CR, s.r.o., Praha ; Marešová, Zdeňka ; Kocmanová, Lenka ; Suchánek, Zdeněk
Cílem dodatečného modulu Plus - pilotního projektu "Vliv informace na chování veřejnosti při separaci komunálního odpadu" je sledovat chování veřejnosti po provedené kampani - informování veřejnosti o správném způsobu nakládání s odpadem z domácností, tj. odsledovat, jak se mění přístup k separaci odpadů po provedené informaci. Dodatek obsahuje podrobné vyhodnocení - komentování a interpretaci výsledků. Součástí svazku jsou Příloha A: Vyhodnocení a interpretace průzkumu v Děčíně a Kroměříži - Soubor 901 dotazníků, Příloha B: Vyhodnocení a interpretace průzkumu v Kroměříži - Soubor 155 dotazníků ze čtvrtí se systémem sběru tříděného odpadu, Příloha C: Grafy množství svezeného separovaného odpadu, Děčín a Příloha D: Grafy množství svezeného separovaného odpadu, Kroměříž.
|
| |
| |
| |
| |
| |
|
The Language of Internet Debates: A linguistic approach./Jazyk internetových debat: lingvistický pohled.
ŽEMLIČKOVÁ, Radka
Tato bakalářská práce je zaměřena na internetový jazyk, zejména na jazyk internetových diskusních skupin (chatů). Zkoumáno je jak lingvistické, tak sociolingvistické hledisko. Teoretická část výzkumu se zakládá na studiu vědeckých materiálů. Popisuje všeobecně internetový jazyk a poté se věnuje jazyku internetových chatů, tzn. charakteristice tohoto typu jazyka a lingvistickým a paralingvistickým znakům, které se mohou v tomto typu jazyka objevit. Teoretická část také pojednává o vztahu mezi sociolingvistikou a elektronickou komunikací. Praktická část zkoumá jak lingvistické a paralingvistické jevy jazyka internetových diskusních skupin, tak i sociolingvistické hledisko. Tyto jevy jsou zkoumány na nashromážděných datech.
|
|
Srovnání facebook.com a plus.google.com
Horáková, Jaroslava ; Žamberský, Martin (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Tato bakalářská práce poukazuje na rozdíly mezi vybranými sociálními sítěmi Facebook a Google+. Na začátku autor popisuje obecné charakteristiky sociálních sítí, jejich druhy, výhody, nevýhody a možná rizika, která mohou uživatele postihnout. Dále jsou krátce představeny dvě porovnávané a nejznámější sociální sítě. Hlavním cílem práce je porovnání těchto dvou sociálních sítí, které jsou porovnány z pohledu různých uživatelů. V praktické části se autor zaobírá možnostmi propagace firmy Zentity s. r. o. na sociální síti Google+. Budou vytvořeny ukázky propojení s webovými stránkami, reklama pomocí AdWords a na závěr vyhodnocení úspěšnosti firmy.
|
|
Optimalizace webových stránek pro vyhledávače v praxi
Škopek, Karel ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Pavlíčková, Jarmila (oponent)
Následující práce se věnuje vysvětlení principů optimalizace pro internetové vyhledávače (SEO), a to z teoretického i praktického úhlu. Osvětluje základy této problematiky, nahlíží však i na její úskalí a upozorňuje na zřejmou kontroverzi, již s sebou optimalizace pro internetové vyhledávače přináší. Má rovněž za úkol přiblížit sémantický zápis kódu webových stránek, který s procesem optimalizace úzce souvisí. Popsané znalosti jsou poté uvedeny do praxe vytvořením webové služby, jež slouží jako nástroj pro analýzu webu v rámci jeho optimalizace. Na základě získáných dat z četných měření je poté zpracován přehled úspěšnosti v jednotlivých oblastech SEO. Po dokončení testování jsou zhodnoceny nedostatky aplikace a jsou učiněny návrhy na její zlepšení. Práce přináší predikce budoucího vývoje algoritmů vyhledávačů a následný efekt v oboru optimalizace pro vyhledávače.
|