Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14,223 záznamů.  začátekpředchozí14204 - 14213další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.72 vteřin. 

Nové trendy uplatnení médií v komerčných komunikáciách
Bodnár, Marcel ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Táto bakalárska práca vymedzuje pojmy marketingové a komerčné komunikácie, reklama, reklamné výdaje a definuje jednotlivé reklamné médiá ? televíziu, rádio, tlač, Internet a ostatné médiá. Stručne popisuje históriu vývoja každého média a jeho výhody i nevýhody použitia jako reklamného média. Na základe výdajov do reklamných médií v Českej republike analyzuje ich použitie a načŕta trendy ich uplatnenia v budúcnosti. Práca obsahuje i odhad výdajov do reklamných médií v roku 2010.

Analýza genderových stereotypů v hudebních videoklipech populárních písní
ZDEŇKOVÁ, Nikola
Diplomová práce se věnuje problematice genderových stereotypů, které jsou prezentovány v hudebních videoklipech soudobých populárních písní. Práce je rozdělena do dvou částí, přičemž první, teoretická část, je zaměřena na vymezení základních pojmů a definic, které jsou spjaty s teorií genderu, médii a mediální komunikací. Další pasáž práce se zabývá vyobrazováním genderu v mediálních sdělení s důrazem na reklamu a populární hudbu. Druhá část práce se zaobírá samotným praktickým výzkumem, který vychází především z Goffmanova pohledu na genderovou stereotypizaci v reklamních sdělení. V návaznosti na teoretickou část jsou analyzovány vybrané hudební videoklipy. Pozornost je soustředěna na identifikování a popsání mechanismů, prostřednictvím kterých jsou genderové stereotypy v populární hudbě reprodukovány. Zvolené hudební klipy byly analyzovány dle postupů zavedených v rámci tzv. obsahové analýzy. Výsledky analýzy ukazují, jakými způsoby je mužství a ženství ve videoklipech současné populární hudby zobrazováno.

Prognóza vývoje on-line marketingu
Dvorská, Monika ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Práce je věnována nejnovějším trendům v online marketingu a prognóze jeho dalšího vývoje. Je rozdělena na tři části, přičemž první část práce popisuje jednotlivé typy tradičních reklamních médií a hodnotí jejich klady a zápory. Zaměřuje se však také na metody, se kterými se dnes obvykle setkáváme ve světě online technologií. Druhá část práce již analyzuje nové směry v oblasti online marketingu, nastiňuje možnosti, které poskytují nejnovější technologie, poukazuje na potenciál ukrytý v komunitních webech a poodhaluje způsoby, jakými lze využít soutěžní prvky. Dotýká se také tématu internetové televize a jejího přínosu z pohledu marketingu. Třetí část práce si klade za cíl nastínit budoucí vývoj online marketingu, a to jak ve vztahu k tradičním médiím, tak i v rámci sebe sama. Při prognóze vývoje je čerpáno z vlastních zkušeností, z názorů zkušených marketingových pracovníků a z odborných konferencí, které se tímto tématem zabývají. Na konci práce jsou zmíněny i možné bariéry rozvoje online marketingu včetně bariér legislativních.

Vývoj anarchistického tisku v ČR po roce 1991 na příkladu A-kontra a Existence
Kořínská, Tereza ; Křeček, Jan (vedoucí práce) ; Hladík, Radim (oponent)
(abstrakt) Diplomová práce s názvem Vývoj anarchistického tisku v ČR po roce 1991 na příkladu A-kontra a Existence přibližuje nejen anarchistická periodika, jako zástupce alternativních médií, ale i samotné anarchistické hnutí a jeho myšlenkové základy. Blíže se věnuje anarchistickým skupinám aktivním na území České republiky po roce 1991 a jimi vydávaným tiskovinám. Pomocí kvantitativní obsahové analýzy aplikované na periodika A-kontra a Existence jsou anarchistické tiskoviny představeny blíže, např. v oblasti témat, a jsou hledány společné znaky s alternativními médii.

Projevy akceptability v časopisech pro mládež
Šilhanová, Vendulka ; Šmejkalová, Martina (vedoucí práce) ; Holanová, Radka (oponent)
Tato diplomová práce by měla přispět charakteristice jazyka tištěných médií určených mládeži jako specifické sociální skupině. Vychází z analýzy vybraných tištěných médií (časopisů) a snaží se zachytit a zjistit, jaké komunikační strategie a jazykové prostředky užívají média pro získání a udržení dospívajících čtenářů a komunikaci s nimi. Soustředím se na prostředky akceptability textu, které doložím na příkladech konkrétních časopiseckých textů. Předpokládám, že užití prostředků akceptability je na jedné straně motivováno snahou autorů seriózně a srozumitelně čtenáře informovat, na straně druhé snahou navázat s nimi kontakt, přiblížit se jejich světu, vytvořit atmosféru blízkosti a důvěry (oslovení, tykání / vykání...). Dále očekávám, že snahy o akceptabilitu se projeví také na volbě tématu a útvaru národního jazyka, na délce a strukturaci textů, lexiku, užití výrazových prostředků na rovině syntaktické, v množství kontaktních prostředků či aktualizovaného vyjadřování. Závěry, nimž práce dospěje, by měly přispět informovanosti o světě časopisů pro mládež a jejich jazykové kultuře. Dále by měly shrnout výskyt projevů akceptability na výčtu konkrétních příkladů a pomoci ke klasifikaci těchto zjištěných jevů a vymezení jejich funkcí. Zaznamenané příklady také budou sloužit většímu poznání strategií autorů,...

On-line comunication and new strategy of brand Rimmel
Jevičová, Katarína ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Nastaj, Lucie (oponent)
Diplomová práce se zabývá novými médii, konkrétně webovými stránkami a sociálními sítěmi. Cílem této práce je ale poukázat na vývoj on-line strategie značky Rimmel, zhodnotit slabé a silné stránky oproti konkurenci a navrhnout další řešení do budoucna, která by využila potenciál, který nová média nabízejí, hlavně na přesnější zacílení cílové skupiny. Zjištěné poznatky související s on-line aktivitou značky Rimmel byly zanalyzovány a porovnány s konkurencí. Hlavním cílem této práce je návrh, jakým směrem by se měly ubírat on-line aktivity značky Rimmel v dalším období.

Nové formy komerčních komunikací a jejich využití v kreativních průmyslech
Fidrmucová, Naďa ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Diplomová práce "Nové formy komerčních komunikací a jejich využití v kreativních průmyslech" je zaměřena na dva fenomény dnešní doby. Na nové formy komerční komunikace jako reakce na opouštění klasických komunikačních metod, kanálů a médií. Druhým fenoménem jsou pak kreativní průmysly jako příležitost pro novou ekonomiku. V práci se postupně zabývám analýzou specifik marketingové komunikace v oblasti kreativních průmyslů, analýzou komerční komunikace a jejích vybraných nových forem a praktickými příklady jejich využití v oblasti kreativních průmyslů. Na základě těchto analýz vyvozuji obecné závěry a specifika užití nových forem komerčních komunikací v komunikaci jednotlivých odvětví kreativních průmyslů.

Projekt reklamní kapmaně na sportovní akci
Tichý, Jan ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Malecha, Petr (oponent)
Název Reklamní kampaň na sportovní akci Název v angličtině Advertising campaign for sport action Cíle práce Vytvoření návrhu reklamní kampaně pro vymyšlenou sportovní akci. Popsat a definovat sportovní akci, jež je předmětem reklamní kampaně. Navrhnout časový harmonogram použití jednotlivých médií, zjistit cenu konkrétních médií a navrhnout možnou podobu reklamních sdělení. Analyzovat reklamní kampaň na sportovní akci která již proběhla. Metoda V práci byla využita popisná analýza při zpracování reklamní kampaně na část PlM Běžeckého seriálu 2005. Dále bylo použito strukturovaných a polostrukturovaných rozhovorů při získávání informací o pořádání sportovní akce v prostorách Sazka Areny s pracovníky Best Sport, a. s. Rovněž byla využita SWOT analýza v závěru práce k hodnocení projektu. Výsledky Vytvoření reklamní kampaně pro vymyšlenou sportovní akci opírající se o čtyři hlavní média, a to včetně časového harmonogramu akce, rozpočtu a návrhu na reklamní sdělení v jednotlivých médiích. Klíčová slova Marketing, komunikace, reklama, reklamní kampaň, média, sportovní akce. 2

Analýza českého mediálního trhu
Matějovská, Jana ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Diplomová práci se zabývám analýzou českého mediálního trhu, přičemž jádrem je jeho analýza z pohledu potřeb pracovníků public relations. Cílem práce je zjistit, jak vidí současnou spolupráci s médii právě pracovníci PR. Ujasnit si, jakým způsobem probíhá a na základě čeho si vybírají typ média, s kterým komunikují. Provedla jsem kvalitativní průzkum -- písemné dotazování formou ankety. Dalším záměrem je vytvořit přehled dnes existujících médií dle tématiky, jakou se zabývají.

Analýza spotřebního chování žen internetové generace
Kopecká, Marie ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Harantová, Monika (oponent)
Diplomová práce "Analýza spotřebního chování žen internetové generace" popisuje současný stav sociálních médií, přičemž největší pozornost je věnována diskuznímu fóru a jeho schopnosti ovlivnit spotřební chování žen internetového věku. Práce se dále věnuje využití internetového marketingu na sociálních fórech. V praktické části diplomové práce je proveden marketingový výzkum formou dotazníku na největším českém diskuzním serveru pro ženy "Omlazení.cz". Analýzou zjištěných výsledků je určena míra vlivu jednotlivých diskuzí na nákup určitých produktů.