Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Advertising vs Public Relations Throughout the Economic Crisis
Bodnár, Marcel ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Frýdl, Martin (oponent)
V diplomové práci se věnuji problematice vzájemného srovnání dvou komunikačních oborů marketingového komunikačního mixu -. reklamy a public relations a vlivu světové ekonomické krize z let 2009 - 2010 na jejich vývoj v České republice. Na základě teoretických východisek a aplikace dotazníkového šetření mezi odborníky z praxe z obou oborů popisuji jejich jednotlivé společné i rozdílné znaky, možnosti využití v komunikačním mixu a stejně tak odhaduji boudouucí vzájemný vývoj obou z nich.
Nové trendy uplatnení médií v komerčných komunikáciách
Bodnár, Marcel ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Táto bakalárska práca vymedzuje pojmy marketingové a komerčné komunikácie, reklama, reklamné výdaje a definuje jednotlivé reklamné médiá ? televíziu, rádio, tlač, Internet a ostatné médiá. Stručne popisuje históriu vývoja každého média a jeho výhody i nevýhody použitia jako reklamného média. Na základe výdajov do reklamných médií v Českej republike analyzuje ich použitie a načŕta trendy ich uplatnenia v budúcnosti. Práca obsahuje i odhad výdajov do reklamných médií v roku 2010.

Viz též: podobná jména autorů
1 Bodnár, Maroš
1 Bodnár, Martin
1 Bodnár, Michal
2 Bodnár, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.