Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 59 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh projektu streetballové ligy pro základní školy
Smetanová, Irena ; Malecha, Petr (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název Návrh projektu streetballové ligy základních škol Cíle Cílem této diplomové práce navrhnout projekt dlouhodobé streetballové soutěže. Streetballová liga, jedinečný projekt svého druhu, nabídne interesantní program, který rozšíří nabídku mimoškolních aktivit mládeže. Součástí projektu je i návrh marketingové koncepce celé soutěže. Metody V práci byla použita popisná analýza, která interpretuje data získaná SWOT analýzou, pozorováním a pomocí interview. Výsledky Vypracování sponzorských balíčku na základě stanovení rozpočtu, návrh vhodných partnerů, časový plán mediální kampaně a vypracování programu finálového turnaje. Klíčová slova Marketing, management, SWOT analýza, streetball, propagace, sponzoring.
Návrh mediálního konceptu České streetballové federace pro rok 2011
Matějková, Veronika ; Malecha, Petr (vedoucí práce) ; Křivda, Tomáš (oponent)
k diplomové práci Diplomová práce se zabývá komunikací České streetballové federace, o. s. s veřejností a médii. Cílem je analyzovat, jak organizace pracuje s veřejností a jak přistupuje k médiím, jakou volí strategii, aby byla prezentace organizace efektivní. Záměrem je vytvořit prospěšný mediální koncept pro rok 2011. Abstract The diploma thesis is considering communication of Czech Streetball Federation with public and media. The goal is to analyze how the organization works with public and what is its approach to media, what is the strategy of being the most effective. To create useful media concept for 2001 is the main object.
Project of communication strategy of football club SK Sigma Olomouc
Zimčík, Tomáš ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Malecha, Petr (oponent)
N ázev diplomové práce: Projekt komunikační strategie fotbalového klubu SK Sigma Olomouc, a. s. Název diplomové práce v angličtině: The Project of Communication Strategy for the SK Sigma Olomouc Soccer Club Cíle diplomové práce: -Tvorba projektu komunikační strategie fotbalového klubu SK Sigma Olomouc, a. s. - Analýza současného stavu marketingových aktivit fotbalového klubu SK Sigma Olomouc, a. s. Metodika diplomové práce: - Dotazování- individuální osobní rozhovor. - Analýza věcných skutečností- analýza dokumentů a analýza fyzických stop. Výsledek diplomové práce: - Projekt komunikační strategie fotbalového klubu SK Sigma Olomouc, a. s. vzhledem k relevantním cílovým skupinám. Klíčová slova: - Marketing, sportovní marketing, komunikace, komunikační strategie, média, fotbal. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Management a marketing sportovní akce - závod Světového poháru v běhu na lyžích Pražská lyže 2007
Losová, Karolína ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Malecha, Petr (oponent)
Název: Management a marketing sportovní akce - závod Světového poháru v běhu na lyžích Pražská lyže 2007 Cíle práce: Cílem diplomové práce je podrobná analýza managementu a marketingu sportovní akce Pražská lyže 2007, odhalení nedostatků při organizaci akce a návrhy na jejich odstranění. Metody: Pro dosažení cílů bylyjako vhodné metody zvoleny popisná analýza, SWOT analýza pro rozbor silných a slabých stránek, odhad příležitostí a hrozeb akce a také interview. Výsledky: Práce poukazuje na možnosti, jak zefektivnit organizaci sportovní události mezinárodm'ho charakteru, a přináší stručný návod, jak podobnou akci uspořádat. Klíčová slova: popisná analýza, SWOT analýza, interview, sportovní management, sponzoring, management sportovní akce 2
Marketing a management sportovních akcí: Projekt Nike Premier Cup
Nedbal, Jakub ; Malecha, Petr (vedoucí práce) ; Hůlovec, Tomáš (oponent)
Název práce: Management a marketing sportovních akcí: projekt Nike Premier Cup Cíle práce: Prezentovat návrh propagační kampaně pro sportovní akci Nike Premier Cup a předložit nástin možných zlepšení pro budoucí ročníky na základě analýzy minulých ročníků. Metody: Informace pro konečnou analýzu budou získávány pomocí interview, pozorování, popisné analýzy a analýzy SWOT. Výsledky: Propagační kampaň, návrhy na zlepšení, program finálového dne Klíčová slova: Analýza SWOT, propagace, management, marketing, Nike Premier Cup, SPORT INVEST Marketing
Propagační strategie sportovních vozů Škoda
Griger, Michal ; Malecha, Petr (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: Propagační strategie sportovních vozů Škoda Název práce v angličtině: Promotion strategies of Skoda sports cars cne práce: Analýza propagačních strategií sportovních vozů na trhu v české republice. Navrhnout vzor pro reklamní kampaně sportovních vozů. Navrhnout, jak lépe propagovat sportovní vozy. Metoda: V práci jsem použil metody kvantitativního a kvalitativního sběru údajů. Výsledky: Navrhují hodnocení komunikačních účinků reklamních kampaní. Navrhují model propagační strategie sportovních vozů s využitrm různých komunikačních médií. Kličová slova: reklama, marketing, značka, produkt, sportovní automobil, komunikace, image Abstrakt Ve své práci se zabývám tématem propagace sportovních vozů Škoda. Nejprve jsem zpracoval teoreticko-metodologická východiska. Z těchto podkladů poté vychází analytická část, ve které jsem rozebral jednotlivé reklamní kampaně již existujících sportovních vozů Škody. V úvodu syntetické části jsem navrhl model, podle kterého by se mohla hodnotit daná reklamní kampaň na tyto vozy. V druhé části syntetického celku je uveden mnou navržený vzor- model - pro případnou propagační strategii sportovních vozů v ČR. Z něj by poté mohla být odvozena konkrétní reklamní kampaň na nově uváděný sportovni vůz na trh. Abstract ln my thesis I have done a research of the promotion...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 59 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 MALECHA, Pavel
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.