Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 166 záznamů.  začátekpředchozí135 - 144dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Uvedení nového výrobku na trh
Hrdličková, Barbora ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Titlbachová, Klára (oponent)
Pod značkou BeBe Brumík, která je ve své kategorii na trhu silná a rostoucí značka, je v roce 2011 je na trh uváděna novinka BeBe Brumík Snídaně zaměřená svým positioningem na novou příležitost. Cílem mé práce je ověřit nastavení a vnímání positioningu novinky BeBe Brumík Snídaně po několika měsících po uvedení na trh a dát doporučení pro podporu a utváření positioningu pro tento produkt do budoucna. V teoretické části se věnuji strategickému a taktickému řízení značky a použitým marketingovým výzkumům. V praktické části se věnuji kontextu v jakém je novinka uváděna, tedy kategorii, spotřebiteli a značce. Představuji novinku, její positioning a marketingový mix. A vlastním kvalitativním výzkumem ověřuji vnímání positioningu a nastavení marketingového mixu, z čehož i vyplývají má doporučení pro další marketingovou podporu v roce 2012.
Marketingová strategie vybrané firmy
Havlíková, Žaneta ; Hesková, Marie (vedoucí práce)
V práci jsou zpracovávány základní informace pro zadávající firmu, dále marketingová situační analýza, v té je rozebrána interní a externí analýza pomocí PEST analýzy, analýzy produktového portfolia - Bostonská matice, Porterův model pěti sil a SWOT analýza. Je zkoumán dosavadní vývoj firmy a současný stav. V práci jsou popsány příležitosti, schopnosti a zdroje firmy. Dále je stanoveno základní poslání a cíle společnosti, segmentace trhu, targeting a positioning. Na závěr je zpracována marketingová strategie podle strategií ve výrobkové oblasti, v cenové oblasti, distribuční strategie, strategie v oblasti promotion a strategie podle trendů trhů.
Tržní příležitosti pro moderní perorální antibiabetika a position nového přípravku
Růžička, Tomáš ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Jordán, Peter (oponent)
Diabetes mellitus je skupinou nemocí, jejíž prevalence i incidence narůstá nejen v České republice, ale i celosvětově. Práce si klade za cíl analyzovat tržní situaci a příležitosti pro moderní perorální antidiabetika určené pro diabetes mellitus 2. typu. Práce dále navrhuje vhodný positioning pro nové přípravky společnosti Novartis -- Galvus a Eucreas.
Positioning jako strategický nástroj plánování firmy
Lhotáková, Markéta ; Klosová, Anna (vedoucí práce) ; Sato, Alexej (oponent) ; Zadražilová, Dana (oponent) ; Sailer, Helmut (oponent)
Positioning je důležitým nástrojem strategického marketingového plánování a budování značky na trhu. Strategie positionigu si klade za cíl odlišit značku od konkurence a vytvořit jedinečný obraz značky v mysli cílových spotřebitelů. V rámci tvorby positioningu identifikujeme a analyzujeme čtyři základní kameny - cílového spotřebitele, jedinečný užitek, který značku (produkt dané značky) tomuto cílovému spotřebiteli nabízí a kterým ji odlišuje od konkurence, hodnotu značky (brand equity) a konkurenční referenční rámec. Ve své práci se zabývám nejen teoretickými přístupy k positioningiu a jeho definicí, ale i aplikací teoretických závěrů na konkrétním případu z praxe
Návrh marketingové strategie a segmentace mezinárodní studentské organizace AIESEC pro cílovou skupinu studentů
Losová, Veronika ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Jurek, Martin (oponent)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout marketingovou strategii a segmentaci pro účely mezinárodní studentské organizace AIESEC, která působí mimo jiné na Vysoké škole ekonomické v Praze. Práce se zabývá navrhováním strategie pro cílovou skupinu studentů a produkt zahraničních krátkodobých rozvojových praxí (DT stáže). Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola shrnuje základní definice marketingu a marketingových strategií a základní východiska pro plánování marketingových strategií. Druhá kapitola obsahuje teoretický postup, kterým lze marketingovou strategii naplánovat. Ve třetí kapitole je navrženo praktické aplikování teoretických východisek pro tvorbu marketingové strategie AIESEC DT stáží a výsledná marketingová strategie doporučená pro období červenec 2011 -- červen 2012, tedy pro plánovací období AIESEC Česká republika. Metody použité pro sestavení práce jsou rešerše odborné literatury, sběr externích dat a sekundárních zdrojů a analýza průzkumů a dat poskytnutých organizací AIESEC z průzkumů, které AIESEC provedl v období říjen 2010 -- květen 2011, a z přihlášek, které AIESEC obdržel na DT stáže.
Marketingová strategie značek firmy Pierre Fabre na českém a slovenském trhu.
Mikešová, Marika ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Hilburgerová, Petra (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje marketingové strategii značky A-Derma na českém a slovenském trhu. V teoretické části jsou shrnuty základní poznatky o marketingovém mixu, značce a strategickém řízení značky. V praktické části jsou stručně představeny strategie všech značek firmy Pierre Fabre. Dále se zabývám detailní analýzou marketingové strategie značky A-Derma a navrhuji, jak ji zlepšit. Analýza se zaměřuje na marketingový mix značky, jednotlivé kampaně, které probíhaly v roce 2010, jejich zhodnocení a návrh strategie pro rok 2011.
Marketingová a komunikační strategie pro portfolio značek piva Plzeňského Prazdroje
Rusínková, Anna ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Krčmářová, Vanda (oponent)
Práce pojednává o marketingových komunikacích značek piva z portfolia společnosti Plzeňský Prazdroj se zaměřením na komunikační mix. V teoretické části jsou představeny základní marketingové pojmy a teorie. Samostatná kapitola je věnována problematice značky, její identity a hodnoty. V praktické části je představena společnost Plzeňský Prazdroj a portfolio jejích produktů. U značek Pilsner Urquell, Gambrinus, Radegast a Velkopopovický Kozel je popsán jejich positioning, používané komunikační kampaně a sponzoring. Výsledky vlastního dotazníkového šetření formou osobního dotazování ukazují asociace spotřebitelů se značkami a znalost reklamních kampaní. V závěru práce jsou výsledky šetření porovnány s identitou značek a navrženy možné úpravy v komunikaci.
Repositiong and marketing comunications of Fatra brand
Pribilová, Petronela ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Kočner, Tomáš (oponent)
Tématem bakalářské práce je repositioning slovenské minerální vody Fatra, která prošla v roce 2008 inovacemi v rámci změny strategie s focusem na diametrálně odlišnou cílovou skupinu. Práce obsahuje dvě hlavní části, teoretickou, ve které jsou základní pojmy a jejich vysvětlení a praktickou část, ta je těžištěm celé práce. Postupně rozebírá marketingový mix "nové" Fatry, kde hlavní zájem spadá na komunikaci směrem k novému uživatelovi, rozpočet a mediální plánování. Na závěr jsem připojila dotazník s vyhodnocením, který posloužil jako ověření spotřebitelského vnímání značky a na základě kterého jsem zhodnotila tento krok společnosti a návrh na vylepšení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 166 záznamů.   začátekpředchozí135 - 144dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.