Název: Marketingová strategie značek firmy Pierre Fabre na českém a slovenském trhu.
Překlad názvu: Marketing strategy of the Pierre Fabre brands on the Czech and Slovak market
Autoři: Mikešová, Marika ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Hilburgerová, Petra (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: A-Derma; dermokosmetika; hodnota značky; image; komunikační mix; marketing; marketingová strategie; marketingový mix; positioning; řízení značky; A-Derma; brand management; brand values; communication mix; dermocosmetics; image; marketing; marketing mix; marketing strategy; positioning

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24361

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-76572


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet