Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Uvedení nového výrobku na trh
Hrdličková, Barbora ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Titlbachová, Klára (oponent)
Pod značkou BeBe Brumík, která je ve své kategorii na trhu silná a rostoucí značka, je v roce 2011 je na trh uváděna novinka BeBe Brumík Snídaně zaměřená svým positioningem na novou příležitost. Cílem mé práce je ověřit nastavení a vnímání positioningu novinky BeBe Brumík Snídaně po několika měsících po uvedení na trh a dát doporučení pro podporu a utváření positioningu pro tento produkt do budoucna. V teoretické části se věnuji strategickému a taktickému řízení značky a použitým marketingovým výzkumům. V praktické části se věnuji kontextu v jakém je novinka uváděna, tedy kategorii, spotřebiteli a značce. Představuji novinku, její positioning a marketingový mix. A vlastním kvalitativním výzkumem ověřuji vnímání positioningu a nastavení marketingového mixu, z čehož i vyplývají má doporučení pro další marketingovou podporu v roce 2012.
Marketingová strategie pro značku Zlaté.
Kučerová, Jana ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Titlbachová, Klára (oponent)
Cílem diplomové práce s názvem Marketingová strategie značky Zlaté je zhodnotit nově formulovanou marketingovou strategii značky a následně na základě vlastního dotazníkového šetření navrhnout budoucí aktivity, které tuto strategii posílí a upevní značku Zlaté na českém a slovenském trhu. Teoretická část se zabývá marketingem všeobecně, strategiemi, plánováním a aplikací marketingového plánu na jednotlivé složky marketingového mixu. Praktická část popisuje značku Zlaté jako takovou,její postavení v rámci firmy Kraft Foods, zhodnocení minulé značkové strategie, způsob tvorby nové marketingové strategie a její implementace z hlediska produktu a produktového portfolia, cenové a distribuční strategie a komunikačních prvků jako je reklama, podpora prodeje a PR. Vlastní dotazníkové šetření se zaměřuje na vnímání značky, způsob konzumace jednotlivých řad a sondu do preferencí spotřebitelů z hlediska návrhů nových produktů.
Analýza marketingové strategie značky Telka
Titlbachová, Klára ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Bojdová, Lenka (oponent)
Práce analyzuje marketingovou strategii značky Telka společnosti Opavia-LU. Teoretická část shrnuje poznatky o strategickém řízení, nástrojích marketingu a budování hodnoty značky. Aplikační část obsahuje analýzu vnitřního a vnějšího prostředí značky Telka, dále analýzu marketingové strategie do roku 2007 a důvody její neúčinnosti. Na základě výsledků spotřebitelského výzkumu je sestavena nová marketingová strategie značky, která je v roce 2007 implementována.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.