Název: Marketingová strategie vybrané firmy
Překlad názvu: Marketing Strategy of a chosen Firm
Autoři: Havlíková, Žaneta ; Hesková, Marie (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingová situační analýza; marketingová strategie; positioning; segmentace trhu; targeting; marketing situation analysis; marketing strategy; positioning; segmentation of market; targeting

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29175

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-81321


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-01-19, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet