Název: Repositioning a marketingová komunikácia značky Fatra
Překlad názvu: Repositiong and marketing comunications of Fatra brand
Autoři: Pribilová, Petronela ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Kočner, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: cílová skupina; Fatra; marketingová a mediální komunikace; marketingový mix; positioning; segment; Fatra; marketing and media communications; marketing mix; repositioning; segment; target group

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25827

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-75287


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet