Název:
Repositioning a marketingová komunikácia značky Fatra
Překlad názvu:
Repositiong and marketing comunications of Fatra brand
Autoři:
Pribilová, Petronela ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Kočner, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Témou bakalárskej práce je repositioning slovenskej minerálnej vody Fatra, ktorá prešla v roku 2008 inováciou v rámci zmeny stratégie s focusom na diametrálne odlišnú cieľovú skupinu. Práca obsahuje dve hlavné časti, teoretickú, v ktorej sú základné pojmy a ich vysvetlenie a praktickú časť, tá je ťažiskom celej práce. Postupne rozoberá marketingový mix "novej" Fatry, kde hlavný záujem spadá na komunikáciu smerom k novému uţívateľovi, rozpočet a mediálne plánovanie. Na záver som pripojila dotazník s vyhodnotením, ktorý poslúţil ako overenie spotrebiteľského vnímania značky a na základe ktorého som zhodnotila tento krok spoločnosti a návrh na vylepšenie.Tématem bakalářské práce je repositioning slovenské minerální vody Fatra, která prošla v roce 2008 inovacemi v rámci změny strategie s focusem na diametrálně odlišnou cílovou skupinu. Práce obsahuje dvě hlavní části, teoretickou, ve které jsou základní pojmy a jejich vysvětlení a praktickou část, ta je těžištěm celé práce. Postupně rozebírá marketingový mix "nové" Fatry, kde hlavní zájem spadá na komunikaci směrem k novému uživatelovi, rozpočet a mediální plánování. Na závěr jsem připojila dotazník s vyhodnocením, který posloužil jako ověření spotřebitelského vnímání značky a na základě kterého jsem zhodnotila tento krok společnosti a návrh na vylepšení.The topic of the Bachelor's thesis is repositioning of the Slovak mineral water Fatra, which was inovated in terms of a strategy focused on a diametrically different target group in 2008. The document consists of two main parts, the theoretical one, which includes all the basic terms and their explanations, and then the practical one, which is a crux of the document. The thesis gradually analyze the "new" Fatra's marketing mix, where the main purpose is heading to a communication to a new customer, to the budget and media planning. There is also a questionaire attached at the end, which served as attestation of customer's perception of the brand and served either as the base to evaluate this step of the company and put down a koncept for improvement.
Klíčová slova:
cílová skupina; Fatra; marketingová a mediální komunikace; marketingový mix; positioning; segment; Fatra; marketing and media communications; marketing mix; repositioning; segment; target group
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25827