Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Budování vztahu se zákazníkem pomocí info-produktů
Kročilová, Martina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Losová, Veronika (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku obsahového marketingu, přičemž klade důraz na tvorbu obsahové strategie, která je důležitým stavebním kamenem při budování vztahu se zákazníkem. První část práce se soustředí na nezbytnou teorii, která byla použita jako výchozí bod pro část druhou, praktickou. V praktické části bylo zrealizováno dotazníkové šetření, které mělo za cíl identifikovat online nákupní chování součastných a potenciálních zákazníků VinoPortugal. Na základě tohoto šetření a provedení několika dalších analýz byla vytvořena konkrétní obsahová strategie pro tuto společnost. Vytvoření této strategie bylo hlavním cílem práce.
Návrh marketingové strategie a segmentace mezinárodní studentské organizace AIESEC pro cílovou skupinu studentů
Losová, Veronika ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Jurek, Martin (oponent)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout marketingovou strategii a segmentaci pro účely mezinárodní studentské organizace AIESEC, která působí mimo jiné na Vysoké škole ekonomické v Praze. Práce se zabývá navrhováním strategie pro cílovou skupinu studentů a produkt zahraničních krátkodobých rozvojových praxí (DT stáže). Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola shrnuje základní definice marketingu a marketingových strategií a základní východiska pro plánování marketingových strategií. Druhá kapitola obsahuje teoretický postup, kterým lze marketingovou strategii naplánovat. Ve třetí kapitole je navrženo praktické aplikování teoretických východisek pro tvorbu marketingové strategie AIESEC DT stáží a výsledná marketingová strategie doporučená pro období červenec 2011 -- červen 2012, tedy pro plánovací období AIESEC Česká republika. Metody použité pro sestavení práce jsou rešerše odborné literatury, sběr externích dat a sekundárních zdrojů a analýza průzkumů a dat poskytnutých organizací AIESEC z průzkumů, které AIESEC provedl v období říjen 2010 -- květen 2011, a z přihlášek, které AIESEC obdržel na DT stáže.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.