Název: Uvedení nového výrobku na trh
Překlad názvu: Launching a new product on the market
Autoři: Hrdličková, Barbora ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Titlbachová, Klára (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Komunikace; Positioning; Uvedení produktu na trh; Communication; Positioning; Product launch

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29954

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-85344


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-02-09, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet