Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 32 záznamů.  začátekpředchozí13 - 22další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Instagramové účty médií v kontextu zpravodajských hodnot
Tichá, Radka ; Géla, František (vedoucí práce) ; Jirků, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na téma instagramových účtů mediálních společností kontextu zpravodajských hodnot. Nahlíží na způsoby, jakým zvolené mediální koncerny pro své instagramové účty, a jaké zpravodajské hodnoty jsou pro ně při volbě příspěvků zásadními. Cílem popsání specifik instagramových obsahů. S využitím kombinace kvantitativní obsahové analýzy instagramových příspěvků sledovaných mediálních účtů a kvalitativních strukturovaných rozhovorů se správci a editory profilů českých mediálních redakcí snaží zodpovědět výzkumné otázky a potvrdit či Ze závěrů práce vyplývá, že prostředí Instagram je v pro zpravodajské organizace značně konkurenční tlakem na rychlost a atraktivitu sdělení. Zpravodajská média proto využívají pro své účely různé možnosti, které jim účet na Instagramu umožňuje tak, aby své publikum, či přitáhl vzorku však nelze potvrdit existenci napříč převládajících zpravodajských hodnot, či univerzálních příspěvků a témat, které by média na Instagramu využívaly.
Marketingová komunikace sportovního klubu SKLH Žďár nad Sázavou
Hrdlička, Michal ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingová komunikace sportovního klubu SKLH Žďár nad Sázavou Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je na základě analýzy současného stavu marketingové komunikace hokejového klubu SKLH Žďár nad Sázavou navrhnout plán marketingové komunikace, který by vedl ke zlepšení marketingové komunikace klubu. Dílčím úkolem je zhodnocení aktuální marketingové komunikace. Metody: Pro zhodnocení současné marketingové komunikace byly využity metody kvalitativního charakteru. Konkrétně analýza dokumentů, sociálních sítí a webových stránek, pozorování a strukturovaný rozhovor se sportovním manažerem klubu. Výsledky: Výsledkem této bakalářské práce je návrh na zlepšení marketingové komunikace SKLH Žďár nad Sázavou pro sezónu 2020/2021. Klub od sezóny 2020/2021 bude mít definovanou cílovou skupinu a také své cíle na tuto sezónu. Ke komunikaci s fanoušky bude využívat především sociální sítě a webové stránky. Oblasti, na které se klub bude soustředit v nadcházející sezóně, jsou majoritně PR a podpora prodeje. Celý návrh byl vypracován tak, aby klubu nevznikly žádné nové finanční náklady. Klíčová slova: marketingová komunikace, komunikační plán, sociální sítě, lední hokej
Využití sociálních sítí v sociálních podnicích
Daribazar, Togtokh ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Turková, Kateřina (oponent)
Předložená bakalářská práce se věnuje tématice sociálních sítí a jejich využití v sociálních podnicích. Tato práce je rozdělená na dvě části. První část je teoretická a zabývá se historií, teoriemi a definicemi sociálních podniků a sociálních sítí. Druhá a hlavní část práce je praktická. Pro tuto část byla vybraná metoda kvantitativní obsahové analýzy, pomocí které jsou analyzované příspěvky tří vybraných sociálních podniků, které byly přidané na jejich sociální sítě v rozmezí od 1. července do 31. prosince roku 2017. Cílem analýzy je provést komparaci mezi jednotlivými podniky a odpovědět si na výzkumné otázky, které jsme si položili na začátku práce. Na základě těchto odpovědí bude sociálním podnikům doporučená strategie, jak efektivně komunikovat na jednotlivých sociálních sítích. Toto doporučení je aplikovatelné i ostatními sociálními podniky s podobným zaměřením jako vybrané tři podniky.
Komunikační strategie společnosti Ambiente v letech 2012-2017
Kučerová, Vlaďka ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na popis komunikace gastronomické společnosti Ambiente restaurants, která zahrnuje přes dvacet různorodých restaurací v celé České republice. Důvodem, proč jsem si vybrala právě Ambiente restaurants je fakt, že disponují interním marketingovým oddělením, které se stará o komunikaci všech značek. Jedná se tak o jedny z mála místních gastronomických provozů, které využívají metod marketingové komunikace a public relations. Strukturálně se práce rozděluje na teoretickou a praktickou část. Teoretická část nejprve obsahuje obecnou charakteristiku důležitých marketingových pojmů. Konkrétně se jedná o pojmy public relations, osobní public relations, marketingová komunikace, branding, sociální sítě, content marketing a nepříliš známý food marketing. Dále práce přibližuje historii a současnost společnosti. Navazující kapitola je věnována české a zahraniční konkurenci. Příkladů z české konkurence je trochu více, protože se častokrát konkurence dokáže hodnotově rovnat pouze s jedním podnikem, nikoliv s celým konceptem. Oproti tomu u zahraniční konkurence uvádím pouze podniky newyorského kuchaře Davida Changa, který otevřel přes dvacet různorodých restaurací během posledních dvaceti let, stejně tak jako majitel Ambinete restaurants, Tomáš Karpíšek. Praktická část zpočátku poodkrývá...
Net generace na sociálních sítích v České republice
Bicanová, Monika ; Jirků, Jan (vedoucí práce) ; Zezulková, Markéta (oponent)
UNIVERZITA KARLOVA FAKULTA SOCIÁLNÍCH VĚD Institut komunikačních studií a žurnalistiky Katedra mediálních studií Bc. Monika Bicanová Net generace na sociálních sítích v České republice Diplomová práce Praha 2017 Autor práce: Monika Bicanová Vedoucí práce: PhDr. Jan Jirků Rok obhajoby: 2017 Bibliografický záznam BICANOVÁ, Monika. Net generace na sociálních sítích v České republice. Praha, 2017. 109 s. Diplomová práce (Mgr.) Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut komunikačních studií a žurnalistiky. Katedra mediálních studií. Vedoucí diplomové práce PhDr. Jan Jirků. Abstrakt Diplomová práce se zabývá postavením a rolí sociálních sítí v životě české net generace (taktéž známé jako generace Y). Příslušníci této generace v současné době představují zhruba jednu čtvrtinu obyvatelstva České republiky a z mnohých teorií vychází, že se tito zástupci odlišují v několika specifických znacích od předchozích generací. Metodickým východiskem je kvalitativní přístup skrze vedené rozhovory na základě polostrukturovaného dotazníkového šetření s příslušníky české net generace. Ve výzkumu bude představen taktéž krátký experiment s příslušníky zahraniční net generace pro porovnání výsledků. Vzešlé východisko výzkumu spočívá v přiloženém strukturovaném dotazníku, jenž je určený pro následné ověření vzešlé teorie...
The filter bubble and its consequences
Riva, Alexandra ; Šlerka, Josef (vedoucí práce) ; Souček, Martin (oponent)
Bakalárska práca sa zaoberá negatívnym dôsledkom personalizovaných sociálnych sietí tzv. "informačnou bublinou". Ukážkovou platformou tejto bakalárskej práce je Facebook, ktorý je typickým príkladom média, ktoré prispôsobuje svoje online služby našim osobným preferenciám. Hlavnou otázkou tejto bakalárskej práce je, či sme si vedomí negatívnych dôsledkov, ktoré informačná bublina prináša a ako takto filtrované informácie ovplyvňujú náš pohľad na svet. Cieľom práce je predstaviť pojem "Informačná bublina", zhodnotiť výhody a riziká a zmapovať pomocou pološtrukturovaných rozhovorov, určitú skupinu používateľov Facebooku a ich povedomie o tejto problematike. Vykonaný výskum je kvalitatívny v súlade s metódami J. Hendl (2005, 2. vyd.). Prezentované výsledky výskumu sú prehľadom toho, ako tento problém vnímajú respondenti a aké je ich povedomie o probléme informačnej bubliny. Zároveň tieto výsledky poskytujú základ pre budúci výskum.
Vládní cenzura nových médií v Erdoganově Turecku
Hein, Jakub ; Moravec, Václav (vedoucí práce) ; Osvaldová, Barbora (oponent)
2 Anotace (Abstrakt) Bakalářská práce "Vládní cenzura nových médií v Erdoğanově Turecku" zkoumá povahu nových médií v Turecku v letech 2014 - 2016. Klade si otázku, nakolik jsou tato média v této zemi svobodná a jak je ovlivňuje vládní Strana spravedlnosti a rozvoje (AKP) a prezident Recep Tayyip Erdoğan. Při tomto zkoumání autor nejprve vymezuje teoretické zázemí a předestírá různé podoby vztahů mezi médii, demokracií a demokratickou společností. Dále zkoumá tento vztah z pohledu nových médií a popisuje strategie, které při používání nových médií aplikuje vládnoucí strana AKP. Dále autor uvádí příklady nových technologií, které v Turecku slouží k regulaci přístupu k novým médiím a sociálním sítím. Popisuje metody, kterými lze z těchto sítí nežádoucího obsah odstranit. Uvádí také příklady, kdy byly v Turecku tyto sítě plošně znepřístupněny. Upozorňuje na možnosti automatizovaného sledování internetového obsahu i na rizika spojená se sledováním vlastních občanů v rámci státem poskytované internetové infrastruktury.
Využití vybraných sociálních sítí v marketingu pražských restauračních zařízení
Gregorová, Leona ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Předložená práce se věnuje fenoménu sociálních sítí a možnostem jejich využití v marketingu restauračních zařízení. Zaměřuje se na popis možností, které jednotlivé sociální sítě Facebook, Twitter a Instagram pro propagaci restaurací nabízí. Hlavní částí této práce je kvantitativní výzkum vzorku pražských restaurací. Cílem analýzy je zjištění, jak dalece je tento fenomén mezi nimi rozšířen, jaké sítě používají a jak efektivně. Při řešení byly použity metody deskripce, komparace a kvantitativní obsahové analýzy. Provedeným výzkumem bylo zjištěno, že tento fenomén je mezi restauracemi rozšířen pouze v případě Facebooku, jež ale většina nedokáže efektivně spravovat. Přínosem této práce je poté návrhová část, ve které jsou popsány kroky k efektivní komunikaci na sociálních sítích.
Role nových médií v politice
Kulhánková, Anna ; Stracený, Josef (vedoucí práce) ; Lánský, Ondřej (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu možného vlivu nových médií na politiku s důrazem na tři nejpopulárnější sociální sítě, a to Facebook, Twitter a YouTube. Hlavní metodou použitou v této práci je analýza a následná komparace získaných poznatků. Tato práce má dvě dílčí témata. Zaprvé se jedná o působení a přístup českých a světových politiků na sociálních sítích. Zadruhé jsou zkoumány události tzv. Arabského jara v letech 2010 a 2011. Tato práce vychází jak z odborné literatury českých i zahraničních autorů, zabývající se masovými médii, masovou komunikaci a novými médii, masovou komunikaci a novými médii, tak ze studií zkoumajících sociální sítě Facebook, Twitter a YouTube, z českých a cizojazyčných novinových článků, televizních pořadů a povolebních studií.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 32 záznamů.   začátekpředchozí13 - 22další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.