Název: Využití vybraných sociálních sítí v marketingu pražských restauračních zařízení
Překlad názvu: The Use of Selected Social Sites in Marketing of Prague Restaurants
Autoři: Gregorová, Leona ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Facebook; gastronomie; Instagram; marketing; restaurace; sociální média; sociální sítě; Twitter; Facebook; gastronomy; Instagram; marketing; restaurants; social media; social sites; Twitter

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/77790

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-347308


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet