Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,286 záznamů.  začátekpředchozí1260 - 1269dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.04 vteřin. 
Zhodnocení propagace Zlínského kraje v cestovním ruchu
Kabourková, Pavla ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Kapusta, Ondřej (oponent)
Práce charakterizuje Zlínský kraj a popisuje jeho marketingovou komunikaci v oblasti cestovního ruchu od vzniku kraje v roce 2001. Celý vývoj propagace je následně zhodnocen a jsou nabídnuty návrhy na její vylepšení. Součástí práce je vyhodnocení nejnavštěvovanějších památek a zhodnocení jejich propagačních aktivit. Poslední část práce představuje vlastní výzkum, jehož cílem bylo oslovit subjekty aktivně působící v cestovním ruchu a zjistit jejich postoje a povědomí o propagaci kraje.
Marketingová komunikace Pivovaru Jihlava a.s.
Kadlec, Jan ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent)
Cílem této práce je analyzovat změny v marketingové komunikaci Pivovaru Jihlava a.s., ke kterým došlo v souvislosti s příchodem nového investora. Práce je rozdělena do čtyř kapitol, první seznamuje s teoretickým přístupen, v druhé je představen pivovar. třetí a čtvrtá kapitola se soustředí na komunikační mix a strategii spojenou s uvedením nového piva na trh.
Functions of Traditional and New Media in the Push towards Impact- based Advertising
Kaston, Josh ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
Diplomová práce pokrývá jak nová tak tradiční média v souvislosti s impact- based reklamou. V práci je vytvořen nový model 8 faktorů, jehož smyslem je vystihnout silné a slabé stránky deseti různých médií. Diplomová práce se také zabývá novými a budoucími trendy v marketingu.
Integrovaná marketingová komunikace vybrané značky kosmetického průmyslu
Petrović, Michaela ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Kozlová, Taťána (oponent)
Cílem práce je zmapování stále více konkurenčního trhu toaletních potřeb v České republice. Tato diplomová práce si dává za úkol analyzovat vývoj trhu za období dvou let od listopadu 2006 až prosince 2008 prostřednictvím porovnání vývoje tržních podílů v peněžních jednotkách a prodaných kusech nejúspěšnějších značek v oblasti dámské a pánské kosmetiky. Dále také blíže specifikuje postavení značky adidas, její marketingovou strategii ve srovnání s konkurenčními výrobky a spotřebitelské preference a zvyky.
Nové trendy v marketingových komunikacích
Slámová, Renata ; Postler, Milan (vedoucí práce)
Práce pojednává o nových formách marketingových komunikací a nových způsobech využití starších forem. Věnuje se také využití internetu a mobilních telefonů v komunikaci. Závěrečná kapitola zhodnocuje na základě výsledků výzkumů vývoj v postojích spotřebielů k reklamě, vývoj počtu uživatelů internetu a výdajů na jednotlivé formy marketingových komunikací.
Sponzoring jako forma marketingové komunikace
Francke, Michal ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
V první teoretické části práce popisuje sponzoring jako pojem, věnuje se tedy jeho přípustným definicím a základním informacím. Práce v této části přiřazuje sponzoring do nástrojů marketingové komunikace a popisuje jeho možné druhy. V druhé polovině teoretické části práce aplikuje sponzoring do praxe a věnuje se sponzorství z praktického hlediska. Praktická část se věnuje případové studii, ve které je vyhodnocována sportovní akce International Swimming Championship Mosconi cup 2008 z hlediska sponzoringu a sponzorů.
Marketingová komunikace značky BMW v České republice
Mikéska, Miroslav ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Škaloud, Petr (oponent)
Práce popisuje marketingovou komunikaci značky BMW v Česku. Sestává ze dvou částí - teoretické a praktické. Součástí je také praktická ukázka reklamní kampaně při uvádění nového modelu na trh.
Marketingová komunikace TŠ Astra Praha
Pastorková, Jana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Toman, Miloš (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací TŠ Astra Praha. Jejím hlavním cílem bylo vytvoření komunikačního mixu, který by napomohl ke stabilizaci a dalšímu rozvoji analyzované společnosti. Mezi dílčí cíle patřilo zmapování teoretických podkladů se zaměřením na marketing služeb, analýza trhu pražských tanečních kurzů, analýza TŠ Astra Praha a analýza jednotlivých nástrojů komunikačního mixu, které společnost v současnosti využívá. Při zpracování práce jsem se opírala o dlouholeté zkušenosti, které mi umožnily detailněji analyzovat spotřebitelské chování a procesy v TŠ Astra. Marketingovou komunikaci jako předmět práce jsem zvolila na základě toho, že je nejslabším článkem společnosti a ohrožuje její další vývoj.V průběhu zpracování jsem měla možnost nastudované teoretické poznatky zkoumat jak v TŠ Astra, tak u konkurenčních společností. To mi umožnilo lépe pochopit silné a slabé stránky TŠ Astra a její situaci na trhu. Protože v TŠ Astra nebyla data archivována v elektronické podobě, bylo nutné začít vytvářet databázový systém. Některé doporučení uvedené v závěru práce bylo možné začít realizovat již před jejím dokončením. Nejdůležitějším přínosem, kromě doporučení k odstranění nedostatků a návrhu komunikačního mixu, je, dle mého názoru, změna pohledu majitele školy na způsob řízení.
Analýza marketingové komunikace sportovního klubu
Nováková, Kateřina ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou marketingové komunikace basketbalového klubu TJ Sokol Hradec Králové. Náplní práce je zjistit současný stav a analyzovat jednotlivé prvky komunikace s potenciálními diváky a sponzory. K zjištění potřebných informací poslouží pozorování prostředí a komunikace s vedením zmiňovaného klubu. Přínos práce spočívá v samotném zjištění a ohodnocení současného stavu marketingové komunikace. V současné době klub nemá k dispozici žádnou analýzu zabývající se touto problematikou. Bonusem této práce je stanovení střednědobých marketingových cílů a nastínění marketingových strategií k jejich dosažení. Tato práce je rozdělena do čtyř částí. V první jsou popsány jednotlivé prvky marketingového mixu a podrobněji rozebrány nástroje komunikace. Ve druhé části jsou aplikovány marketingové a komunikační nástroje na oblast sportu. Třetí část se zabývá samotnou analýzou současného stavu marketingové komunikace využívané klubem. V poslední čtvrté části jsou navrženy marketingové cíle a strategie vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace.
Analýza marketingové komunikace společnosti RE/MAX v České republice
Barcalová, Lucie ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace společnosti RE/MAX v České republice, která je jedním z lídrů na realitním trhu České republiky. Cílem práce je analýza marketingové komunikace společnosti a návrh možných řešení směřujících k maximálnímu přínosu komunikačního mixu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,286 záznamů.   začátekpředchozí1260 - 1269dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.