Název:
Sponzoring jako forma marketingové komunikace
Překlad názvu:
Sponsoring as a part of the marketing communication
Autoři:
Francke, Michal ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] V první teoretické části práce popisuje sponzoring jako pojem, věnuje se tedy jeho přípustným definicím a základním informacím. Práce v této části přiřazuje sponzoring do nástrojů marketingové komunikace a popisuje jeho možné druhy. V druhé polovině teoretické části práce aplikuje sponzoring do praxe a věnuje se sponzorství z praktického hlediska. Praktická část se věnuje případové studii, ve které je vyhodnocována sportovní akce International Swimming Championship Mosconi cup 2008 z hlediska sponzoringu a sponzorů.In the first theoretical part this work is describing sponsoring as a conception, it attends to available definitions and basic informations. Afterwards this part is classifying sponsoring as a part of a marketing communication and describing its possible sorts. In the second half of theoretical part the work is following sponsoring as a tool used in real economic life. Practical part attends to case study in which the sports action International Swimming Championship Mosconi 2008 is analyzed from sponsorship aspect.
Klíčová slova:
marketingová komunikace; sponzor; sponzoring; marketing communication; sponsor; sponsoring
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14260