Název: Integrovaná marketingová komunikace vybrané značky kosmetického průmyslu
Překlad názvu: The Analysis of Cosmetic Industry and Marketing Tools adidas As a Cosmetic Brand Uses Against Growing Competition.
Autoři: Petrović, Michaela ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Kozlová, Taťána (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza dat; brand; kosmetický průmysl; marketing; marketingová komunikace; brand; cosmetic industry; data analysis; marketing; marketing communication

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14865

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-10835


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet