Název:
Marketingová komunikace Pivovaru Jihlava a.s.
Překlad názvu:
Marketing communication of the Brewery Jihlava a.s.
Autoři:
Kadlec, Jan ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této práce je analyzovat změny v marketingové komunikaci Pivovaru Jihlava a.s., ke kterým došlo v souvislosti s příchodem nového investora. Práce je rozdělena do čtyř kapitol, první seznamuje s teoretickým přístupen, v druhé je představen pivovar. třetí a čtvrtá kapitola se soustředí na komunikační mix a strategii spojenou s uvedením nového piva na trh.The purpose of this thesis is to analyze changes in marketing communication after the acquisition of the brewery by new investor.
Klíčová slova:
marketingová komunikace; marketingový mix; Pivovar Jihlava; Brewery Jihlava; communication mix; marketing communication
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15170