Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Ekonomika sprtovní akce
Francke, Michal ; Novotný, Jiří (vedoucí práce) ; Kotáb, Jiří (oponent)
Diplomová práce zpracovává téma ekonomiky sportovních akcí. Podrobněji jsou v praktické části popsány tři různé sportovní akce: Mácháčský pohodář, Jablonecký běh do pohody a Tygří skiatlon. Na každé z nich je názorně ukázána jedna ze specifických činností vedoucí k zorganizování středně velké sportovní akce (od 100 do 500 účastníků). Hlavním cílem práce je detailně poodhalit problematiku organizace, financování a propagace sportovní akce a tím poskytnout budoucím čtenářům návod pro uspořádání události podobného charakteru. Práce se podrobněji věnuje problematice organizace s pomocí projektového managementu, což umožňuje vhodně skloubit obsáhlý soubor činností. Dalším úkolem je analyzovat a vyhodnotit ekonomický dopad vybrané sportovní akce na region, ve kterém je pořádána. Výsledkem této analýzy nakonec bylo potvrzení hypotézy, že menší až středné velké sportovní akce, ve zkoumaném případě Mácháčský pohodář, mají relevantní ekonomický dopad na oblast, ve které jsou uspořádány. Za relevantní je v práci považován dopad o velikosti alespoň desetinásobku rozpočtu akce.
Sponzoring jako forma marketingové komunikace
Francke, Michal ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
V první teoretické části práce popisuje sponzoring jako pojem, věnuje se tedy jeho přípustným definicím a základním informacím. Práce v této části přiřazuje sponzoring do nástrojů marketingové komunikace a popisuje jeho možné druhy. V druhé polovině teoretické části práce aplikuje sponzoring do praxe a věnuje se sponzorství z praktického hlediska. Praktická část se věnuje případové studii, ve které je vyhodnocována sportovní akce International Swimming Championship Mosconi cup 2008 z hlediska sponzoringu a sponzorů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.