Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 35 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh informačního systému zákaznické podpory
Šafařík, Pavel ; Klíma, Miroslav (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem systému pro podporu servisních a zákaznických služeb. V první části popisuje klíčové oblasti zákaznických služeb ve vztahu k servisu, jeho poskytování a využívání. V další části popisuje systém call centra, jeho typy, možnosti a funkce. Následuje analytická část zabývající se současným stavem servisní sítě a vybavenosti společnosti. Ve třetí části práce obsahuje návrh komplexního systému pro řešení zákaznické podpory z pohledu koncových zákazníků a servisních partnerů. Ve zhodnocení a závěru pojednává o využitelnosti systému, jeho realizaci a přínosech.
Prostředí komerčních call center na trhu v České republice
Karásek, Jan
Diplomová práce se zabývá analýzou makroprostředí firem působících na trhu komerčních call center v České republice. Analýza je provedena z pohledu nového subjektu na stávajícím trhu, byla také provedena analýza konkurenčního prostředí a analýza atraktivity odvětví. Na základě analytické práce autor sestavuje soubor doporučení pro nově vstupující společnost do odvětví.
Využití telefonického prodeje VIP hospitality u hokejových týmů
Bursíková, Veronika ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Využití telefonického prodeje VIP hospitality u hokejových týmů Cíle: Hlavním cílem této práce je zjištění současného stavu využití telefonického prodeje VIP u hokejových týmů a na jeho základě sestavení obecné prodejní koncepce VIP hospitality po telefonu. Metody: V práci byly použity metody analýza, dotazování a pozorování. Metoda analýzy byla použita pro rozbor segmentace současných partnerů jednotlivých klubů, metoda dotazování pro zjištění využití telefonického prodeje v procesu prodeje jednotlivých klubů a konečně metoda pozorování byla využita pro zhodnocení realizace telefonického prodeje u klubu, který jej využívá k prodeji VIP hospitality. Výsledky: Došlo k zjištění, že telefonický prodej není hojně využívanou technikou prodeje VIP hospitality. Kluby jej nevyužívají vůbec, nebo nesprávně, tedy následně i neefektivně. Ti, kteří telefonický prodej využívají, porušují základní zásady tohoto typu prodeje a nekladou dostatečný důraz na personální zabezpečení těchto pozic. Klíčová slova: telemarketing, VIP hospitality, sponzoring
Softwarová aplikace statistických metod v data driven managementu
Rádl, Miloš ; Šustrová, Tereza (oponent) ; Novotná, Veronika (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na hodnocení možností využití softwarové aplikace statistických metod v prostředí data driven managementu podniku, včetně praktické demonstrace v rámci analýzy telemarketingu a práce call centra podniku. Obsahuje také zhodnocení výsledků této analýzy a na jejich základě uvedená doporučení, která mají podniku v této oblasti napomoci.
Nástroje telemarketingu služieb a ich vplyv na rozhodovanie spotrebiteľa
Bendíková, Monika
Bendíková, M. Nástroje telemarketingu služeb a jejích vliv na rozhodování spotřebitele. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2016. Bakalářská práce je zaměřená na nástroje telemarketingu služeb, aktivního i pasivního. Dále na jejich vliv na rozhodování spotřebitele při nákupu přes telefon nebo při využívání zákaznických linek. Zabývá se rozdílností vnímání telemarketingu na základě několika vlastností spotřebitele. Údaje pro práci byly získány na základě internetového dotazníku. Výsledky byly dále statisticky zpracovávané a analyzované. marketing, telemarketing, služby, marketingový výzkum, spotřebitel, nákupní rozhodování
Systém pro společnost zabývající se telefonováním
Huvar, Michal ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Trchalík, Roman (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navrhnout a vytvořit systém pro společnost zabývající se telefonováním, který co nejvíce usnadní a automatizuje práci jejích zaměstnanců. Systém bude splňovat požadavky na moderní informační systém takovéto společnosti a bude propojen s telefonní ústřednou, ze které bude získávat informace o všech provedených hovorech včetně jejich hlasových záznamů. Práce je zaměřena na použití moderních kvalitních technologií a jejich integraci do jednoho systému. První část práce bude podrobně popisovat požadavky na tento systém a následné vytvoření návrhu. V druhé části budou uvedeny použité technologie a implementace jednotlivých částí včetně konfigurace a propojení s telefonní ústřednou. Nebude zde také chybět popis procesu měření výkonnosti a následné optimalizace kritických částí, u kterých je požadován vysoký výkon.
Reportingové služby software pro telemarketingová centra
Sušil, Martin ; Ščuglík, František (oponent) ; Ráb, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá rozšířením dříve implementovaného systému pro podporu práce telemarketingového centra. Stávající projekt byl rozšířen o prvky umožňující vytváření uživatelsky definovaných reportů. Pro serverovou část systému byl zvolen databázový server PostgreSQL 8.2. Klientská část je implementována v jazyce C# v prostředí Visual Studio 2005.
Podnikatelský plán malé edukační společnosti
Pěček, Dominik ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vyhotovením podnikatelského plánu malé edukační společnosti, která plánuje podnikat v oblasti pojízdných planetárií. Práce analyzuje proveditelnost a ziskovost podnikatelského plánu. Byly použity metody pro vnější a vnitřní analýzu podniku a na základě výsledků těchto analýz byl vyhotoven konkrétní podnikatelský plán včetně ekonomického variantního zhodnocení. Na základě výsledků této práce lze konstatovat, že pokud společnost bude mít úspěšný telemarketing, je možné podnikat v této oblasti s dobrým ziskem.
Využití telefonického prodeje VIP hospitality u hokejových týmů
Bursíková, Veronika ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Využití telefonického prodeje VIP hospitality u hokejových týmů Cíle: Hlavním cílem této práce je zjištění současného stavu využití telefonického prodeje VIP u hokejových týmů a na jeho základě sestavení obecné prodejní koncepce VIP hospitality po telefonu. Metody: V práci byly použity metody analýza, dotazování a pozorování. Metoda analýzy byla použita pro rozbor segmentace současných partnerů jednotlivých klubů, metoda dotazování pro zjištění využití telefonického prodeje v procesu prodeje jednotlivých klubů a konečně metoda pozorování byla využita pro zhodnocení realizace telefonického prodeje u klubu, který jej využívá k prodeji VIP hospitality. Výsledky: Došlo k zjištění, že telefonický prodej není hojně využívanou technikou prodeje VIP hospitality. Kluby jej nevyužívají vůbec, nebo nesprávně, tedy následně i neefektivně. Ti, kteří telefonický prodej využívají, porušují základní zásady tohoto typu prodeje a nekladou dostatečný důraz na personální zabezpečení těchto pozic. Klíčová slova: telemarketing, VIP hospitality, sponzoring
Analýza CRM systému vybrané firmy
Bartošková, Vlasta ; Grus, Vojtěch (oponent) ; Klčová, Hana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky neboli CRM. Teoretická část se zaobírá vývojem vztahů se zákazníky a řízením vztahů se zákazníky. V analytické části bakalářské práce je provedeno zhodnocení současného stavu CRM systému v podniku. Ze získaných informací a odhalených nedostatků v této oblasti je cílem práce vypracování návrhu změn a doporučení, která povedou ke zlepšení vytváření a udržování vztahů se zákazníky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 35 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.