Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nástroje telemarketingu služieb a ich vplyv na rozhodovanie spotrebiteľa
Bendíková, Monika
Bendíková, M. Nástroje telemarketingu služeb a jejích vliv na rozhodování spotřebitele. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2016. Bakalářská práce je zaměřená na nástroje telemarketingu služeb, aktivního i pasivního. Dále na jejich vliv na rozhodování spotřebitele při nákupu přes telefon nebo při využívání zákaznických linek. Zabývá se rozdílností vnímání telemarketingu na základě několika vlastností spotřebitele. Údaje pro práci byly získány na základě internetového dotazníku. Výsledky byly dále statisticky zpracovávané a analyzované. marketing, telemarketing, služby, marketingový výzkum, spotřebitel, nákupní rozhodování
Vplyv monetárnej politiky na konkurencieschopnosť vybraného odvetvia
Bendíková, Monika
Cílem práce je zjistit vliv monetární politiky na konkurenceschopnost odvětví a také vliv na specifické firemní charakteristiky. K analýze se využívají panelové data, která jsou čerpány z databáze Amadeus. Jde o data přibližně devět tisíc firem v období od roku 2006 do roku 2015. Jako nezávisle proměnné se využívají finanční a nefinanční charakteristiky firem a indikátor monetární politiky je představen tříměsíční sazbou, PRIBOR. Závislé proměnné jsou rentabilita aktiv, rentabilita vlastního kapitálu a zisková marže. Sestavení modelů ukáže, zda existuje vztah mezi činností centrální banky a prosperitou stavebního odvětví.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.