Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 23 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Realizace projektu "Neberte nám naši hru" a návrhy na zlepšení
Masák, Jakub ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Realizace projektu "Neberte nám naši hru" a návrhy na zlepšení Cíle: Hlavním cílem této práce je podrobný popis realizace projektu " Neberte nám naši hru" a na základě výzkumných metod navržení změn pro další ročníky projektu. Metody: Pro popis realizace projektu byla v práci využita metoda pozorování a to v roli úplného účastníka a dále analýza dokumentů. Ke zjištění vnímání projektu rodiči dětí bylo použito dotazníkového šetření. K získání odborných názorů na realizaci projektu a jeho medializaci byly uskutečněny dva kvalitativní rozhovory. Výsledky: Projekt "Neberte nám naši hru" je vnímán cílovou skupinou velice pozitivně z hlediska jeho hlavních myšlenek i realizace. Do dalších ročníků lze doporučit zejména celoroční komunikaci projektových myšlenek směrem k fotbalové veřejnosti v Praze. V rámci celoroční komunikace se navrhuje začlenění nových prvků mezi projektové aktivity, které by měly celý projekt zatraktivnit jak pro samotné účastníky, tak i pro média, což by přispělo ke zvýšení povědomí veřejnosti o projektu a jeho myšlenkách. Klíčová slova: projektový management, projektový manažer, projektový tým, sportovní akce
Ekonomický dopad Jizerské 50 na Českou republiku a Liberecký kraj
Kaliba, Tomáš ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Novotný, Jiří (oponent)
Název: Ekonomický dopad Jizerské 50 na ČR a Liberecký kraj Cíle: Hlavním cílem práce je na základě údajů o výši a struktuře výdajů, a dalších souvisejících informací od účastníků Jizerské 50, zjištěných z dotazníkového průzkumu mezi závodníky, vypočítat, jak velký ekonomický dopad mají finanční výdaje návštěvníků na českou ekonomiku a ekonomiku Libereckého kraje. Dílčím cílem je zjistit, jaký dopad mají výdaje návštěvníků na příjmy veřejných rozpočtů a porovnat je s veřejnou finanční podporou akce. Metody: Praktická část práce je založena na analýze interních sekundárních dat agentury Raul souvisejících s Jizerskou 50 a dále především na datech z výsledků dotazníkového šetření mezi závodníky. Následně byla tato data podrobena výpočtům, které kvantifikovaly ekonomické dopady finančních výdajů návštěvníků na jednotlivé ukazatele výkonnosti české ekonomiky a ekonomiky Libereckého kraje. Výsledky: Z výsledků práce vyplývá, že 48. ročník Jizerské 50 v roce 2015 navštívilo celkem 13 183 lidí, jejichž výdaje související s akcí způsobily zvýšení produkce v české ekonomice o více než 60,5 milionu Kč, z čehož téměř 18,5 milionu připadlo na celkové zvýšení HDP české ekonomiky. Tyto výdaje také dokázaly vytvořit či zachovat celkem 42 pracovních míst a těmto zaměstnancům byly vyplaceny celoroční superhrubé mzdy...
Management sportovní akce: Mayor's Lax Cup 2015
Křehlík, Pavel ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Management sportovní akce: Mayor's Lax Cup 2015 Cíle: Hlavním cílem je analýza organizace čtvrtého ročníku turnaje Mayor's Lax Cup, pořádaného klubem SK Lacrosse Jižní Město. Sestavení návrhů na zlepšení pro příští ročník. Metody: Výzkum je prováděn pomocí případové studie. Data byla získávána pomocí zúčastněného pozorování, analýzy dokumentů a polostrukturovaného rozhovoru. Na základě získaných dat byla zpracována SWOT analýza. Výsledky: Mayor's Lax Cup je nadějnou sportovní akcí, která však stále trpí řadou nedostatků. Na jejich základě je sestaven výčet návrhů a doporučení pro zlepšení do příštích let. Klíčová slova: sportovní akce, případová studie, zúčastněné pozorování, SWOT analýza, Mayor's Lax Cup, lakros
Marketingový výzkum spokojenosti diváků Hokejové bitvy
Štenclová, Markéta ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti diváků Hokejové bitvy Cíle: Cílem této bakalářské práce je zjistit, zda jsou diváci Hokejové bitvy spokojeni s poskytovanými službami ze strany organizátorů a s celkovým průběhem akce v letech 2013 a 2014 a následné porovnání získaných informací. Na základě výsledků jsou organizátorům navržena určitá doporučení na možná zlepšení, respektive změny v kritizovaných oblastech, které by mohly vést ke zvýšení spokojenosti diváků a tím i k nárůstu počtu diváků v dalších ročnících Hokejové bitvy. Metody: Marketingový výzkum byl proveden jednou z kvantitativních metod, pomocí písemného a elektronického dotazníkového šetření. Vzorek výzkumu byl vybrán náhodně ze základního souboru diváků Hokejové bitvy. Výsledky jsou znázorněny pomocí tabulek a grafů MS Excel v analytické části. Výsledky: Z výsledků analýzy vyplývá, že diváci Hokejové bitvy 2014 byli celkově více spokojeni než diváci v roce předešlém. Na základě nedostatků zjištěných při vyhodnocování dotazníků jsou v závěru práce navržena možná opatření na zlepšení. Klíčová slova: Spokojenost zákazníka, zákazník, sportovní akce, kvalita služby.
Sémiotická analýza propagačních materiálů HME v atletice 2015 v Praze
Turková, Kateřina ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Podzimek, Jan (oponent)
Předmětem práce je analýza propagačních materiálů sportovní akce - Halového mistrovství Evropy v atletice 2015, které se uskutečnilo v termínu 5. března - 8. března 2015 v Praze. K tomuto účelu je využita metoda komplexní sémiotické analýzy. Práce obsahuje uvedení do kontextu. Není opomenuto ani teoretické zázemí zvolené metody, je vysvětlen způsob její aplikace na vybraný problém. Jsou definovány hlavní i vedlejší výzkumné otázky a specifikovány formy propagace neboli typy médií, na nichž budou provedeny dílčí sémiotické analýzy. Jelikož se práce zaměřuje na odhalení rozdílů v propagačních materiálech akce cílících na širokou a odbornou veřejnost, byl při výběru konkrétních forem zahrnutých do výzkumu kladen důraz na to, aby měl vzorek pro obě cílové skupiny z hlediska mediálního mixu obdobné složení. V části věnované výzkumu jsou za pomoci výše zmíněné metody analyzovány vybrané typy propagačních materiálů zaměřených na širokou, resp. odbornou veřejnost. Dochází zde k vyložení významů znaků a kódů obsažených v jednotlivých materiálech. Poznatky z analýzy jsou vyhodnoceny prostřednictvím zodpovězení výzkumných otázek. Lze říci, že propagační materiály HME 2015 zaměřené na širokou a odbornou veřejnost se od sebe výrazným způsobem liší. U forem propagace cílících na širokou veřejnost je patrná snaha...
Management a marketing projektu Sportovní talent roku a jeho implementace na období 2014 - 2015
Molnár, Jakub ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Tejkal, Karel (oponent)
Název práce: Management a marketing projektu Sportovní talent roku a jeho implementace na období 2014 - 2015 Cíle práce: Cílem práce je navrhnout zdokonalení projektu Sportovní talent roku na léta 2014-2015. Projekt je zaměřen na zdravý životní styl žáků základních škol v České republice. Autor vychází z analýzy dosavadních ročníků realizovaných neziskovou organizací. Jeho vlastním přínosem jsou provedené implementace uvedeného projektu. Metody: Pro podrobné analyzování informací o projektu Sportovní talent roku je využita případová studie. Analýza podmínek se provádí za pomoci PEST analýzy, Porterovo modelu pěti sil a analýzy zdrojů. K syntéze předchozích analýz je aplikována SWOT analýza. Výsledky: Studie odhalila nedostatky především v manažerských činnostech projektu. Největší nedostatky lze spatřit zejména v oblasti personálního zajištění, marketingové komunikace a finančního zajištění. Klíčová slova: sportovní akce, projekt, nezisková organizace, SWOT analýza, management a marketing sportovní akce
Spokojenost účastníků sportovní akce Salomon Trail Running Cup 2014
Kochová, Barbora ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Spokojenost účastníků sportovní akce Salomon Trail Running Cup 2014 Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je zjistit úroveň spokojenosti běžců se sportovní akcí, zanalyzovat jejich názory a odhalit případné nedostatky jednotlivých závodů pomocí dotazníkového šetření. Na základě vyhodnocení empirických dat získaných z marketingového výzkumu vymezit problematické oblasti a následně navrhnout vhodná doporučení, která by vedla k větší spokojenosti běžců se sportovní akcí. Dílčím cílem je pak zjištění případné souvislosti mezi spokojeností závodníků a tím, zda se uvedené sportovní akce zúčastnili poprvé nebo opakovaně. Metody: K získání informací od respondentů byla použita kvantitativní metoda dotazníkového šetření. Respondenti byli dotazováni jak osobně, tak písemně. S managementem firmy zastřešující tuto sportovní akci byly vedeny neformální rozhovory. K vyhodnocení případné souvislosti spokojenosti závodníků s jejich účastí v Salomon Trail Running Cupu v minulých letech je využit T-test. Výsledky: Z marketingového výzkumu bylo zjištěno, že běžci jsou se sportovní akcí spíše spokojeni. Vykrystalizovaly ale určité problematické oblasti, na které by se organizační tým sportovní akce měl zaměřit, aby naplnil očekávání běžců pro nadcházející sezónu 2015. Souvislost mezi spokojeností běžců a jejich...
Sportovní PR eventy - Fotbalová exhibice - Gambrinus Stars 2015 vs. Czech team legends
Verner, Dominik ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Sportovní eventy na podporu veřejných vztahů dnes organizace často využívají jako formu sdělení svým cílovým trhům. Podoba těchto eventů nabírá různých směrů. Cílem této práce je vytvořit návrh projektu představující sportovní event na podporu PR (public relations). Projekt je postaven na základě teoretických postupů vycházejících z odborné literatury věnující se projektovému, sportovnímu a event managementu. Obsahem navrženého projektu jsou základní kroky, kterými se snažím ukázat, jakým způsobem je možné navrhnout koncept eventu. Klíčová slova Sportovní event, event management, projekt, projektový management, public relations, cíle, poselství
Aplikace a vyhodnocení sponzoringu v rámci pořádání soutěže v moderní gymnastice
Dobešová, Markéta ; Holá, Iveta (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Aplikace a vyhodnocení sponzoringu v rámci pořádání soutěže v moderní gymnastice Cíle: Hlavním cílem této práce je aplikace sponzorských balíčků zhotovených v bakalářské práci na bývalé a současné sponzory s cílem získat zpětnou vazbu a případně je nalákat zpět na lepší protislužby. Dalším subcílem je navázání spolupráce s novými potenciálními partnery pro soutěž v moderní gymnastice pomocí vytvořené nabídky šité na míru. Metody: V práci jsou použity metody kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Metoda písemného dotazování je použita u bývalých a současných sponzorů a metoda direct mailu a osobního polo-strukturovaného interview u nově vybraných potencionálních sponzorů. Výsledky: Již v průběhu sběru dat byla prokázána neúplná využitelnost vytvořených sponzorských balíčků a naopak bylo zjištěno, jaké možnosti sponzorské spolupráce by partneři více preferovali. Na základě výsledků byly sestaveny nové sponzorské balíčky a především více žádaný nabídkový list reklam. Díky některým interview se podařilo pro soutěž získat nové sponzory. Klíčová slova: sponzorský balíček, nabídkový list reklam, sportovní reklama, sportovní akce, dar
Management sportovní akce - Princeton-Blairstown Center
Jelínková, Jana ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Management sportovní akce - Princeton-Blairstown Center Cíle: Cílem bakalářské práce je na základně silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb navrhnout konkrétní opatření, které by vedlo ke zlepšení organizace Princeton-Blairstown Center v následujících letech. Metody: Jako hlavní výzkumná metoda byla použita případová analýza. K vypracování této analýzy bylo uskutečněno zúčastněné pozorování, analýza dokumentů, polo- strukturovaný a nestrukturovaný rozhovor. Na základě těchto metod byla vypracována SWOT analýza, která ukazuje silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby Princeton-Blairstown Center. Výsledky: Analýza ukázala, že tábor Princeton-Blairstown Center byl organizačně zvládnutou akcí jen s drobnými problémy. Tábor je přidruženou organizací k Princeton University, tudíž část financí pro tábor plyne z univerzity či jejích nadací. Přednostmi Princeton - Blairstown Center je především lanové centrum, jedinečné prostředí, výjimečnost v širokém okolí a díky tomu má každoročně se zvyšující počet účastníků. Pro následující roky je velmi důležité udržovat dobrý vztah s univerzitou, starat se o pozemky, udržovat jezero v dobrém stavu, snažit se najít sponzory a zlepšit svou propagaci. Klíčová slova: Management, sportovní management, manažer, sportovní akce, projektový management,...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 23 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.