Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový mix fitness centra AQUAPALACE PRAHA
Kochová, Barbora ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce "Marketingový mix fitness centra Aquapalace Praha" se zabývá analýzou stávajícího marketingového mixu a na základě analýz navrhuje jeho změny a úpravy. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy z oblasti marketingu a marketingového mixu a zejména jejich aplikace na sportovní prostředí. V metodologické části jsou podrobně popsány metody výzkumu a analyzování. Stěžejní část bakalářské práce tvoří zpracované výsledky marketingového výzkumu a SWOT analýzy a na závěr jsou zpracována doporučení úprav současného marketingového mixu fitness centra Aquapalace Praha.
Spokojenost účastníků sportovní akce Salomon Trail Running Cup 2014
Kochová, Barbora ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Spokojenost účastníků sportovní akce Salomon Trail Running Cup 2014 Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je zjistit úroveň spokojenosti běžců se sportovní akcí, zanalyzovat jejich názory a odhalit případné nedostatky jednotlivých závodů pomocí dotazníkového šetření. Na základě vyhodnocení empirických dat získaných z marketingového výzkumu vymezit problematické oblasti a následně navrhnout vhodná doporučení, která by vedla k větší spokojenosti běžců se sportovní akcí. Dílčím cílem je pak zjištění případné souvislosti mezi spokojeností závodníků a tím, zda se uvedené sportovní akce zúčastnili poprvé nebo opakovaně. Metody: K získání informací od respondentů byla použita kvantitativní metoda dotazníkového šetření. Respondenti byli dotazováni jak osobně, tak písemně. S managementem firmy zastřešující tuto sportovní akci byly vedeny neformální rozhovory. K vyhodnocení případné souvislosti spokojenosti závodníků s jejich účastí v Salomon Trail Running Cupu v minulých letech je využit T-test. Výsledky: Z marketingového výzkumu bylo zjištěno, že běžci jsou se sportovní akcí spíše spokojeni. Vykrystalizovaly ale určité problematické oblasti, na které by se organizační tým sportovní akce měl zaměřit, aby naplnil očekávání běžců pro nadcházející sezónu 2015. Souvislost mezi spokojeností běžců a jejich...
Marketingový mix fitness centra AQUAPALACE PRAHA
Kochová, Barbora ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce "Marketingový mix fitness centra Aquapalace Praha" se zabývá analýzou stávajícího marketingového mixu a na základě analýz navrhuje jeho změny a úpravy. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy z oblasti marketingu a marketingového mixu a zejména jejich aplikace na sportovní prostředí. V metodologické části jsou podrobně popsány metody výzkumu a analyzování. Stěžejní část bakalářské práce tvoří zpracované výsledky marketingového výzkumu a SWOT analýzy a na závěr jsou zpracována doporučení úprav současného marketingového mixu fitness centra Aquapalace Praha.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.