Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Motivace dobrovolníků a péče o ně v rámci běžeckých závodů RunCzech
Štenclová, Markéta ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Motivace dobrovolníků a péče o ně v rámci běžeckých závodů RunCzech Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je zjistit, co člověka motivuje stát se dobrovolníkem na běžeckých závodech RunCzech pořádané organizací Prague International Marathon. Dalším cílem je zjistit, jak se organizace o své dobrovolníky stará a jak funguje vedení dobrovolníků a jejich koordinace, a zda se názory těchto dvou skupin na motivaci potkávají nebo se liší. Metody: Pro výzkum motivace dobrovolníků byl použit elektronický dotazník prostřednictvím aplikace Formuláře od společnosti Google. Odkaz na dotazník byl rozeslán e-mailem a byl také sdílen na sociálních sítích. Dalšími použitými metodami jsou strukturovaný a polostrukturovaný rozhovor se dvěma odpovědnými osobami, které mají na starosti dobrovolníky v rámci organizace závodů RunCzech. Výsledky jsou zpracovány do tabulek a grafů pomocí MS Excel. Výsledky: Na základě výsledků dotazníkového šetření bylo zjištěno, že více než polovina dobrovolníků je motivována více faktory najednou. Důležitá je pro dobrovolníky především atmosféra během závodu a získávání zkušeností. Jejich motivaci velkou měrou ovlivňuje také chování a jednání vedoucích dobrovolníků. Z rozhovoru vyplývá, že PIM při náboru dobrovolníků cílí hlavně na středoškolské studenty. Dobrovolníky se snaží...
Marketingový výzkum spokojenosti diváků Hokejové bitvy
Štenclová, Markéta ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti diváků Hokejové bitvy Cíle: Cílem této bakalářské práce je zjistit, zda jsou diváci Hokejové bitvy spokojeni s poskytovanými službami ze strany organizátorů a s celkovým průběhem akce v letech 2013 a 2014 a následné porovnání získaných informací. Na základě výsledků jsou organizátorům navržena určitá doporučení na možná zlepšení, respektive změny v kritizovaných oblastech, které by mohly vést ke zvýšení spokojenosti diváků a tím i k nárůstu počtu diváků v dalších ročnících Hokejové bitvy. Metody: Marketingový výzkum byl proveden jednou z kvantitativních metod, pomocí písemného a elektronického dotazníkového šetření. Vzorek výzkumu byl vybrán náhodně ze základního souboru diváků Hokejové bitvy. Výsledky jsou znázorněny pomocí tabulek a grafů MS Excel v analytické části. Výsledky: Z výsledků analýzy vyplývá, že diváci Hokejové bitvy 2014 byli celkově více spokojeni než diváci v roce předešlém. Na základě nedostatků zjištěných při vyhodnocování dotazníků jsou v závěru práce navržena možná opatření na zlepšení. Klíčová slova: Spokojenost zákazníka, zákazník, sportovní akce, kvalita služby.

Viz též: podobná jména autorů
1 ŠTENCLOVÁ, Martina
1 ŠTENCLOVÁ, Miroslava
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.