Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikace s médii v rámci PR FC Viktoria Plzeň, a.s.
Kaliba, Tomáš ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Komunikace s médii v rámci PR FC Viktoria Plzeň, a.s. Cíle: Hlavním cílem práce je na základě teoretických poznatků, vlastního pozorování, rozhovoru s představitelem klubu a vyplněných dotazníků od sportovních novinářů zhodnotit současnou komunikaci s médii klubu a následně navrhnout možná opatření, která by mohla vést k vylepšení vztahu s novináři, na němž je závislý i mediální obraz klubu. Metody: Praktická část práce se skládá z popisu současné situace na základě syntézy informací z rozhovoru s tiskovým mluvčím klubu a informací zjištěných vlastním pozorováním z pozice novináře v několika utkáních přímo na stadionu FC Viktoria Plzeň. Následně je tato situace zanalyzována v konfrontaci s teoretickými poznatky z literatury a s informacemi z dotazníkového šetření mezi novináři. Výsledky: Z výsledků práce vzešlo několik nedostatků. Ze zařízení jednotlivých míst určených pro novináře se jedná především o absenci stolů v tiskovém středisku a nevhodné společné toalety s diváky na tribuně. Dále by zlepšení servisu pro novináře přineslo také zřízení stálé mixzóny, vzájemná spolupráce s novináři při sestavování otázek u audio nahrávek nebo umístění TV obrazovky s přenosem utkání do press boxů. Naopak velmi kladně je hodnocena práce tiskového mluvčího klubu. Klíčová slova: fotbalový klub, media...
Ekonomický dopad Jizerské 50 na Českou republiku a Liberecký kraj
Kaliba, Tomáš ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Novotný, Jiří (oponent)
Název: Ekonomický dopad Jizerské 50 na ČR a Liberecký kraj Cíle: Hlavním cílem práce je na základě údajů o výši a struktuře výdajů, a dalších souvisejících informací od účastníků Jizerské 50, zjištěných z dotazníkového průzkumu mezi závodníky, vypočítat, jak velký ekonomický dopad mají finanční výdaje návštěvníků na českou ekonomiku a ekonomiku Libereckého kraje. Dílčím cílem je zjistit, jaký dopad mají výdaje návštěvníků na příjmy veřejných rozpočtů a porovnat je s veřejnou finanční podporou akce. Metody: Praktická část práce je založena na analýze interních sekundárních dat agentury Raul souvisejících s Jizerskou 50 a dále především na datech z výsledků dotazníkového šetření mezi závodníky. Následně byla tato data podrobena výpočtům, které kvantifikovaly ekonomické dopady finančních výdajů návštěvníků na jednotlivé ukazatele výkonnosti české ekonomiky a ekonomiky Libereckého kraje. Výsledky: Z výsledků práce vyplývá, že 48. ročník Jizerské 50 v roce 2015 navštívilo celkem 13 183 lidí, jejichž výdaje související s akcí způsobily zvýšení produkce v české ekonomice o více než 60,5 milionu Kč, z čehož téměř 18,5 milionu připadlo na celkové zvýšení HDP české ekonomiky. Tyto výdaje také dokázaly vytvořit či zachovat celkem 42 pracovních míst a těmto zaměstnancům byly vyplaceny celoroční superhrubé mzdy...
Komunikace s médii v rámci PR FC Viktoria Plzeň, a.s.
Kaliba, Tomáš ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Komunikace s médii v rámci PR FC Viktoria Plzeň, a.s. Cíle: Hlavním cílem práce je na základě teoretických poznatků, vlastního pozorování, rozhovoru s představitelem klubu a vyplněných dotazníků od sportovních novinářů zhodnotit současnou komunikaci s médii klubu a následně navrhnout možná opatření, která by mohla vést k vylepšení vztahu s novináři, na němž je závislý i mediální obraz klubu. Metody: Praktická část práce se skládá z popisu současné situace na základě syntézy informací z rozhovoru s tiskovým mluvčím klubu a informací zjištěných vlastním pozorováním z pozice novináře v několika utkáních přímo na stadionu FC Viktoria Plzeň. Následně je tato situace zanalyzována v konfrontaci s teoretickými poznatky z literatury a s informacemi z dotazníkového šetření mezi novináři. Výsledky: Z výsledků práce vzešlo několik nedostatků. Ze zařízení jednotlivých míst určených pro novináře se jedná především o absenci stolů v tiskovém středisku a nevhodné společné toalety s diváky na tribuně. Dále by zlepšení servisu pro novináře přineslo také zřízení stálé mixzóny, vzájemná spolupráce s novináři při sestavování otázek u audio nahrávek nebo umístění TV obrazovky s přenosem utkání do press boxů. Naopak velmi kladně je hodnocena práce tiskového mluvčího klubu. Klíčová slova: fotbalový klub, media...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.