Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh na zlepšení spokojenosti zákazníků
Vítková, Markéta ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků se službami poskytování internetového připojení společnosti Infos Art s.r.o. v Prostějově. Práce je rozdělena na tři hlavní části. V první části jsou popsána teoretická východiska. V druhé části práce je provedena analýza společnosti a následně výzkum spokojenosti jejich zákazníků. Poslední část práce obsahuje návrhy, které by měly vést ke zlepšení spokojenosti zákazníků.
Teorie ambivalentního sexismu a techniky jeho zjišťování
Nováková, Veronika ; Smetáčková, Irena (vedoucí práce) ; Lukavská, Kateřina (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje teorii ambivalentního sexismu a technice jeho měření. Hlavním cílem této práce je převod a validizace 22 - položkového Inventáře ambivalentního sexismu vůči ženám (ASI, Glick & Fiske, 1996) a tímto způsobem je také ověřována platnost teorie ambivalentního sexismu, z níž dotazník ASI vychází, pro českou populaci. Práce se tedy primárně zaměřuje na psychometrickou kvalitu přeložených položek a na mapování struktury faktorů dotazníku ASI v českém prostředí. Sekundárně popisuje, co dotazník ASI říká o české společnosti. Převod a validizace ASI probíhaly na reprezentativním vzorku o velikosti 120 respondentů/tek dle kvótního výběru. Pro měření psychometrické kvality přeložených položek ASI bylo použito Cronbachovo alfa, diskriminační schopnost, šikmost, špičatost. Pro práci s faktory a strukturou faktorů dotazníku ASI bylo použito explorativní a konfirmativní faktorové analýzy. Pro zjišťování obsahové validity dotazníku ASI byly využity scénáře, které byly vyhodnoceny prostřednictvím Spearmanova korelačního koeficientu s přeloženými položkami. Výsledky ukázaly, že položky hostilního sexismu disponují psychometrickou kvalitou na rozdíl od položek benevolentního sexismu, jako nejproblematičtější se ukázaly položky protektivního paternalismu. Koncept sexismu Glick a Fiske...
Pitvy jako výuková metoda v biologii na středních školách - postoje žáků a učitelů
Pfeifferová, Andrea ; Mourek, Jan (vedoucí práce) ; Janštová, Vanda (oponent)
Diplomová práce zkoumá postoje žáků a učitelů gymnázií k zařazování pitevních cvičení do výuky. Součástí výzkumu je dotazníkového šetření, díky němuž jsou zkoumány názory na pitvy živočichů z hlediska konkrétního zájmu o pitvy, zájmu obecně o přírodní vědy, odpor ke zvláštním skutečnostem a situacím při pitvách a konečně etického stanoviska všech respondentů. Statistické zpracování výsledků nám dává nahlédnout na souvislosti mezi všemi uvedenými hledisky a pohlavím, věkem, ročníkem studia, zaměřením, zkušeností s pitvou a zájmem samotného vyučujícího. Na začátku výzkumu jsem si zvolila následující výzkumné otázky: 1. Liší se postoje žáků k pitvám při výuce biologie mezi pohlavími? 2. Mají na tyto postoje vliv faktory jako je preference školních předmětů, oborové zaměření, vlastní zkušenost s pitvou, upřednostňovaná metoda výuky anatomie či chov domácího zvířete? 3. Existují vzájemné korelace mezi postojem žáka a postojem daného učitele biologie? 4. Jsou postoje učitelů k pitvám při výuce biologie ovlivněny různými faktory, jako je vlastní zařazování pitev do výuky, upřednostňovaná metoda výuky anatomie, preference pitvaného objektu, délka pedagogické praxe či pohlaví? Výzkum u žáků započal pilotní dotazník, na základě kterého byl vytvořen finální dotazník, který byl zadáván na pražských gymnáziích....
Marketingový výzkum kvality služeb ve Sport centru Palmovka
Srpová, Marie ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název práce: Marketingový výzkum kvality služeb ve Sport centru Palmovka Cíle práce: Cílem této bakalářské práce je pomocí metody dotazníkového šetření zjistit kvalitu služeb ve Sport centru Palmovka. V závěrečné části pro sportovní centrum navrhuji doporučení založené na získaných teoretických poznatcích a výsledcích průzkumu. Metoda: V marketingovém výzkumu je použit místní průzkum. Do výběrové jednotky patří zákazníci SC Palmovka, kteří byli vybráni prostým výběrem. Výsledky: Získaná data jsou uspořádaná ve formě grafů ve výsledkové části. Klíčová slova: Marketing, výzkum, služby, dotazník, sportovní centrum.
Morické testy u dětí atletických přípravek
Javůrková, Jana ; Kaplan, Aleš (vedoucí práce) ; Červinka, Pavel (oponent)
Název: Motorické testy u dětí atletických přípravek Cíle: Jedním z cílů této práce bylo zjištění sportovní připravenosti a pohybové úrovně dětí mladšího školního věku pomocí pěti záměrně vybraných motorických testů. Výzkumné šetření bylo prováděno u skupiny dětí atletické přípravky. Zjištěné výsledky byly porovnány s tabulkovými hodnotami v odborné literatuře. Zároveň byl pracovně sledován vztah mezi zjištěnými výkony a naměřenou tělesnou hmotností a výškou sledovaných dětí. Pomocí ankety došlo k zaznamenání postojů dětí ke sportu, k jiným pohybovým aktivitám a v neposlední řadě i k atletickým disciplínám z hlediska oblíbenosti. Metody: Pro potřeby bakalářské práce bylo celkem hodnoceno n=28 dětí mladšího školního věku, které byly rozděleny na dvě skupiny dle věku, a to 6 - 7 let (ročník narození 2006-2005) a 8 - 9 let (ročník narození 2004-2003). Byla použita metoda komparace u pěti motorických testů (skok do dálky z místa, hod medicinbalem přes hlavu, člunkový běh na 4×10 m, hod tenisovým míčkem a hloubka předklonu ve stoje) s tabulkovými hodnotami v odborné literatuře. Dále byla změřena tělesná výška s hmotností a porovnána s dlouhodobými tabulkami mládeže v ČR. Zjišťování postojů bylo realizováno pomocí ankety, která měla 16 otázek s otevřenými i uzavřenými odpověďmi. Při konstruování anketních...
Analýza dopravní obslužnosti pardubického mikroregionu
Staněk, Jan ; Marada, Miroslav (vedoucí práce) ; Květoň, Viktor (oponent)
Diplomová práce přináší komplexní pohled na dopravní obslužnost v sledovaném regionu v zázemí Pardubic, a to jednak z pohledu nabídky veřejné dopravy a jednak z poptávky obyvatel po ní. Jedním z klíčových cílů práce je nalezení vlivu dopravních i nedopravních charakteristik na výběr druhu dopravního prostředku využívaného k dopravě do zaměstnání a škol na úrovni obcí. Kromě analýz založených na sekundárních datech je součástí práce i dotazníkové šetření a jeho vyhodnocení a to především ve vztahu k předchozím analýzám. Právě porovnání dvou pohledů, založených na objektivních statistických datech na straně jedné a na subjektivních pohledech obyvatel sledovaného regionu na straně druhé, je jednou z hlavních hodnot předkládané práce.
Návrh marketingové strategie podniku Petr Heyduk
Heyduk, Petr ; RNDr. Michal Beránek, Ph.D., MBA (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem komunikačního mixu podniku Petr Heyduk. Práce je zpracovávána souběžně s realizací projektu v praxi. Na základě analýzy trhu za pomoci dotazníků, testu cenové citlivosti a analýzy cílového segmentu oslovovaných lidí na internetu jsou navrženy součásti marketingové strategie podniku s hlavním důrazem na komunikační mix.
Problém korupce v České republice (roky 2000-2015)
Suchánek, Eduard ; Zeman, Martin (vedoucí práce) ; Loužek, Marek (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá korupcí zejména v České republice v letech 2000-2015. Zkoumá míru korupce v České republice a také v Itálii a Dánsku. Na základě dotazníkového šetření ověřuje, zda mají občané České republiky osobní zkušenost s korupcí. V teoretické části je uvedena definice korupce, její příčiny a důsledky, dále jsou uvedeny ekonomické pojmy, které souvisí s tímto tématem a také subjekty, které se korupcí zabývají. V praktické části jsou uvedeny metody měření korupce a autor v této části také uvádí, že by bylo vhodné měření zpřesnit vytvořením kombinace metod, které používá např. organizace Transparency International. Vysvětleny jsou důvody, proč může být měření korupce nepřesné. V praktické části je také analyzován vlastní empirický výzkum. Z tohoto výzkumu vyplývá, že většina obyvatel považuje korupci za aktuální problém v České republice a že na vytvoření negativního názoru na korupci mají velký vliv média. Navzdory očekáváním bylo zjištěno, že se téměř polovina respondentů setkala s korupčním jednáním osobně.
Vliv reklamy na vývoj pubescenta
MACOSZKOVÁ, Nikola
Diplomová práce je svým charakterem teoreticko-empirická. Pojednává o vlivu reklamy na děti druhého stupně základní školy. V teoretické části je nastíněn základní přehled klíčových oblastí tématu reklamy z odborné literatury. Dílčí součástí je popis vývojových aspektů pubescence. V praktické části je výzkum zpracován na základě dotazníkového šetření, který zkoumá chování a postoje žáků ve vztahu k reklamě.
Vztahy s odběrateli vybraného podniku
CHALUPSKÝ, Jan
Práce je rozdělena na dvě části. První část je teoretická. Druhá část je tvořena vlastní prací a popisuje zjištěné výsledky plynoucí z marketingového výzkumu - z použitých dotazníků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.