Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hodnocení kvality sportovních služeb pomocí Bradyho modelu
Srpová, Marie ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Hodnocení kvality sportovních služeb pomocí Bradyho modelu Cíle: Cílem diplomové práce je prostřednictvím Bradyho modelu analyzovat kvalitu služeb poskytovaných SC Palmovka. Na základě výzkumu budou nalezeny jednotlivé nedostatky poskytovaných služeb a následně navržena jejich řešení, díky kterým bude moci SC Palmovka zvýšit kvalitu poskytovaných služeb a tím spokojenost zákazníků. Metody: Pro výzkum byl použit multidimenzionální Bradyho model zabývající se vnímanou kvalitou služeb. Jednotlivé dimenze byly zkoumány pomocí dotazníkového šetření zaměřeného na zákazníky. Do výzkumu byl začleněn i odhad výsledků ze strany vedení SC Palmovka. Výsledky: Výsledky výzkumu jsou znázorněny klasifikačními kříži a grafy. Získané údaje z výzkumu pomohly identifikovat služby, které by se měly podle zákazníků zlepšit. Na základě výsledků byla stanovena doporučení, jež mají nedostatky zmírnit nebo zcela eliminovat. Díky tomu by mělo SC Palmovka dosáhnout vyšší kvality poskytovaných služeb a vyšší spokojenosti zákazníků. Klíčová slova: výzkum kvality služeb, vnímaná kvalita služby, multidimenzionální model kvality služeb, dotazníkové šetření, spokojenost zákazníka, marketingový výzkum
Hodnocení kvality sportovních služeb pomocí Bradyho modelu
Srpová, Marie ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Hodnocení kvality sportovních služeb pomocí Bradyho modelu Cíle: Cílem diplomové práce je prostřednictvím Bradyho modelu analyzovat kvalitu služeb poskytovaných SC Palmovka. Na základě výzkumu budou nalezeny jednotlivé nedostatky poskytovaných služeb a následně navržena jejich řešení, díky kterým bude moci SC Palmovka zvýšit kvalitu poskytovaných služeb a tím spokojenost zákazníků. Metody: Pro výzkum byl použit multidimenzionální Bradyho model zabývající se vnímanou kvalitou služeb. Jednotlivé dimenze byly zkoumány pomocí dotazníkového šetření zaměřeného na zákazníky. Do výzkumu byl začleněn i odhad výsledků ze strany vedení SC Palmovka. Výsledky: Výsledky výzkumu jsou znázorněny klasifikačními kříži a grafy. Získané údaje z výzkumu pomohly identifikovat služby, které by se měly podle zákazníků zlepšit. Na základě výsledků byla stanovena doporučení, jež mají nedostatky zmírnit nebo zcela eliminovat. Díky tomu by mělo SC Palmovka dosáhnout vyšší kvality poskytovaných služeb a vyšší spokojenosti zákazníků. Klíčová slova: výzkum kvality služeb, vnímaná kvalita služby, multidimenzionální model kvality služeb, dotazníkové šetření, spokojenost zákazníka, marketingový výzkum
Marketingový výzkum kvality služeb ve Sport centru Palmovka
Srpová, Marie ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název práce: Marketingový výzkum kvality služeb ve Sport centru Palmovka Cíle práce: Cílem této bakalářské práce je pomocí metody dotazníkového šetření zjistit kvalitu služeb ve Sport centru Palmovka. V závěrečné části pro sportovní centrum navrhuji doporučení založené na získaných teoretických poznatcích a výsledcích průzkumu. Metoda: V marketingovém výzkumu je použit místní průzkum. Do výběrové jednotky patří zákazníci SC Palmovka, kteří byli vybráni prostým výběrem. Výsledky: Získaná data jsou uspořádaná ve formě grafů ve výsledkové části. Klíčová slova: Marketing, výzkum, služby, dotazník, sportovní centrum.

Viz též: podobná jména autorů
1 SRPOVÁ, Marcela
1 Srpová, Markéta
2 Srpová, Marta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.