Název:
Vliv reklamy na vývoj pubescenta
Překlad názvu:
The influence of an advert on teenagers´development
Autoři:
MACOSZKOVÁ, Nikola Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce je svým charakterem teoreticko-empirická. Pojednává o vlivu reklamy na děti druhého stupně základní školy. V teoretické části je nastíněn základní přehled klíčových oblastí tématu reklamy z odborné literatury. Dílčí součástí je popis vývojových aspektů pubescence. V praktické části je výzkum zpracován na základě dotazníkového šetření, který zkoumá chování a postoje žáků ve vztahu k reklamě.The thesis is mainly theoretic-empiric. It deals with influence of an advert on pupils at secondary schools. The theoretic part deals with basic summary of key topics of adverts based on literature. There is also a part of teenagers´developing aspects. In the practical part the exploration is based on a questionaire which investigates manners and attitudes of pupils in relation to an advert.
Klíčová slova:
dotazník; pubescence; působení; reklama; výzkum; advert; exploration; influence; questionaire; teenager Citace: MACOSZKOVÁ, Nikola. Vliv reklamy na vývoj pubescenta. České Budějovice, 2015. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/40130