Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 20 záznamů.  předchozí11 - 20  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Online reklama
Švarc, Ondřej ; Jarolímek, Jan (vedoucí práce) ; Vratislav, Vratislav (oponent)
Diplomová práce je tematicky zaměřena na problematiku online reklamy. V práci je popsána historie online reklamy, její výhody a úskalí oproti ostatním mediatypům. V práci jsou zmíněny standardy online reklamy na českém internetu a možnosti, jak jednotlivé typy optimalizovat k lepším výkonům. Dále jsou charakterizovány vybrané nástroje pro vyhodnocování úspěšnosti a správu online kampaní. Ve vlastním řešení jsou porovnány možnosti reklamy v česku nejvyužívanějších vyhledávačích Seznam a Google. Jsou analyzovány možnosti automatizace produktových kampaní v systému AdWords. Je provedeno porovnání rozdílů v zásahu a cenách reklam na sociálních sítích Facebook a Twitter a reklam v obsahové síti Google na základě dostupných cílení na české uživatele.
Sociální síť Facebook jako efektivní nástroj firemní komunikace
Sénášiová, Hana ; Drexler, Denis (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na firemní komunikaci skrze sociální síť Facebook. Zabývá se propagací a úspěšností reklamních sdělení společnosti na fanouškovských stránkách. Výstupem jsou doporučení, jejichž následování může významně přispět k přidané hodnotě společnosti nejen ve formě zvýšení tržeb, ale také ke zvýšení povědomí o značce.
Vliv retargetingu na rozhodování zákazníků
Kopková, Ivana ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Murčo, Dušan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá retargetingem, druhem cílení internetové reklamy. Práce je rozdělena na dva celky. Teoretická část je výkladem základních pojmů spojených s internetovou reklamou, možnostmi cílení internetové reklamy a představení retargetingu. Praktická část zhodnocuje účinnost retargetingového cílení a jeho vnímání internetovými uživateli na základě expertních rozhovorů a průzkumu mezi uživateli internetu, analyzuje český knižní e-shop a jeho retargetingové kampaně na sociální sítí Facebook a remarketingové kampaně. Na základě analýzy, expertních rozhovorů a průzkumu jsou společnosti formulována doporučení k dalšímu využití retargetingových a remarketingových kampaní.
Inbound marketing v kontextu tradičních nástrojů internetového marketingu
Novotný, Ondřej ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Diplomová práce má za cíl v první řadě představit inbound marketing jako novou metodu neplacené propagace na internetu a na základě vlastního výzkumu dále zhodnotit jeho vhodnost pro vybrané obory podnikání. Výzkum je proveden na vzorku 69 zkoumaných webů rozdělených do sedmi oborů. Po následném zkoumání zdrojů návštěvnosti a jejich efektivity založené na relativním vyjádření konverzních poměrů je zhodnocena vhodnost aplikace této metody pro jednotlivé obory. Druhým dílčím cílem je návrh inbound marketingové strategie pro vybraný web založené na poznatcích z praktické části práce.
Reklama na YouTube a její význam na českém trhu
Borýsek, Jan ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Bakalářská práce se zabývá charakteristikou současných možností reklamy na YouTube a jejími formami v prostředí českého trhu. Na základě provedených analýz vybraných reklamních kampaní na YouTube je zhodnocena její účinnost a dopad. Pomocí vlastního výzkumu práce identifikuje postoje internetových uživatelů k reklamě na YouTube v porovnání s vnímáním televizní reklamy. Dále práce porovnává YouTube a televizi ve vybraných mediálních ukazatelích.
Kontextová reklama Google AdWords
Procházková, Anna ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Koubalíková, Jitka (oponent)
Práce se věnuje tématu kontextové reklamy se zaměřením na Google AdWords. Cílem práce je založení účtu kontextové reklamy pro neziskovou organizaci TJ Sokol a zhodnocení úspěšnosti a potenciálu zavedení této formy reklamy u malých neziskových organizací. V teoretické části je definována kontextová reklama včetně její stručné historie a principu, na kterém funguje, srovnávány systémy kontextové reklamy v České republice a zmíněny výhody a nevýhody tohoto druhu reklamy. Práce se podrobněji zaměřuje na popis systému Google AdWords od založení účtu po jeho jednotlivé součásti, kterými jsou kampaně, reklamní sestavy, klíčová slova, inzeráty a konverze. Pojednává také o propojení s analytickou službou Google Analytics. V praktické části práce je charakterizován proces tvorby účtu Google AdWords u neziskové organizace TJ Sokol. Jsou zde popsány přípravy, které bylo nutné před vytvořením účtu realizovat, průběh budování účtu i jeho optimalizace. Závěrečné hodnocení výsledků realizace kontextové reklamy je dále zobecněno na malé neziskové organizace a vycházejí z něho také obecná doporučení pro úspěšnou realizaci reklamních kampaní prostřednictvím služby AdWords.
Improvement of the sales strategy using the e-commerce tools
Hradilová, Alžběta
Tato bakalářská práce se zabývá zlepšením prodejní strategie za použití nástrojů e-komerce pro firmu Lipoelastic a.s. Z toho důvodu se první část této práce věnuje rozboru aktuálně dostupných nástrojů, stanovování jejich cílů a následnému monitorování výsledků. Ve druhé části práce je detailně rozebrána situace společnosti Lipoelastic a nástroje e-komerce, které v tuto chvíli využívá. Následně jsou podány návrhy na zlepšení již užívaných nástrojů, a zároveň jsou navrženy nové alternativy, které by mohly vyřešit situaci společnosti. Mezi tyto nové nástroje patří především tvorba e-shopu, který by měl být plně podporován online reklamou. Součástí práce je i výše investice pro dané nástroje a očekávané výdaje po dobu dvou let.
Možnosti a podmínky využití sociálních sítí pro zvýšení konkurenceschopnosti
Vondruška, Pavel ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Nečas, Miroslav (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na oblast internetových sociálních sítí z pohledu jejich využití pro zvyšování konkurenceschopnosti společností. První část práce se zabývá teoretickým úvodem do sociálních sítí, kde jsou definovány základní pojmy a poté charakterizovány globálně nejvýznamnější sítě. Každá sociální síť je analyzována jak z pohledu struktury jejích uživatelů, tak jsou uvedeny i jednotlivé možnosti, které poskytuje pro propagaci v rámci jejich systému -- jsou zmíněny placené i neplacené příležitosti. V závěru této části jsou uvedeny obecné možnosti využití sociálních sítí pro firmy -- způsoby měření dopadů aktivit na nich, rizika a náležitosti zajištění jejich provozu v rámci společnosti. Druhou částí práce je praktické řešení využití sociálních sítí pro podporu podnikání vybraného elektronického obchodu. Na úvod jsou uvedeny základní parametry e-shopu a je vymezeno konkurenční prostředí. Následuje analýza jednotlivých realizovaných řešení na různých sociálních sítích. Dále je navržena a realizována vlastní sociální síť zaměřená na cílovou skupinu podniku. Praktická část je zakončena závěrečnou zprávou včetně doporučení pro další postup ve využití sociálních sítí. Hlavní přínos práce spočívá v detailní analýze současné komunikace vybraného podniku na sociálních sítích včetně uvedení všech relevantních údajů, ze kterých je v závěru možné vyvodit konkrétní doporučení pro další zvýšení konkurenceschopnosti.
Srovnání online marketingové komunikace v České republice a Rakousku
Skalová, Kateřina ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Tématem této diplomové práce je srovnání online marketingové komunikace v České republice a v Rakousku. Cílem je srovnat online marketingovou komunikaci v České republice a Rakousku, popsat její specifika v těchto dvou zemích, identifikovat hlavní rozdíly a nalézt jejich příčiny. Po úvodní části, v druhé kapitole, je popsána teoreticky problematika marketingové komunikace, internetu, jeho charakteristika a historie a také online marketingová komunikace. Ve třetí kapitole jsou podrobně charakterizovány oba srovnávané trhy, nejprve Česká republika, poté na Rakousko. Jsou popsány charakteristiky a chování uživatelů internetu, situace na trhu s online marketingovou komunikací a mediální chování obyvatel. Ve čtvrté kapitole jsou analyzovány shodné charakteristiky i odlišné ukazatele v obou zemích. V poslední kapitole je analýza příčin identifikovaných odlišností v rovině makroekonomické, v rovině daného odvětví, a nakonec i v rovině individuální. Hlavními zdroji jsou česká i anglicky a německy psaná literatura zabývající se obecně marketingem, marketingovou komunikací, internetem a online marketingovou komunikací. Využity jsou také statistické údaje národních statistických úřadů, odborné články z časopisů i online zdrojů, tištěné a online studie odborných asociací i některých firem působících v oboru a také rozhovory s odborníky z praxe.
Reklamní kampaně na internetu
Bludská, Kateřina ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Škardová, Miroslava (oponent)
Diplomová práce řeší problematiku reklamních kampaní na internetu. Podrobně se věnuje pay-per-click reklamě v internetových vyhledávačích a reklamě ve srovnávačích cen (shopping comparison engines). V práci je popsána tvorba, správa i optimalizace reklamní kampaně v těchto dvou druzích internetové reklamy. Práce poskytuje jak pohled teoretický, tak zahrnuje i praktické zkušennosti z oboru. V závěru práce je nastíněna možná interakce těchto dvou druhů online reklamy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 20 záznamů.   předchozí11 - 20  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.