Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský plán na založení hokejové akademie
Bílý, David ; Drexler, Denis (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem podnikatelského plánu na založení hokejové klubu zaměřeného na nábor dětí a precizní výukový systém mladých sportovců. Pro tuto příležitost byl vybrán ucelený projekt Českého svazu ledního hokeje zahrnujícího všechna potřebná kritéria pro získání statutu Akademie ČSLH. Diplomová práce se skládá z teoretické části a praktické části, která se bude věnovat veškeré problematice týkající se založení, řízení a správě sportovního klubu ve spolupráci místních škol, města a stávajících hokejových klubů.
Spokojenost zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Škarabelová, Alena ; Drexler, Denis (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu, hodnocení a na návrhy na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků v kavárně Paolo Caff. První část je věnována teoretickému podkladu na zvolené téma. V následující části je provedena analýza současné situace vnitřního i vnějšího okolí podniku a analýza úrovně spokojenosti zákazníků, která je založena na vyhodnocení dotazníkového šetření.
Vliv vizuálních stimulů místa prodeje na pozornost spotřebitelů z generace Y
Drexler, Denis
Disertační práce se zaměřuje na oblast in-store komunikace, jejího vnímání a vizuální pozornosti v rámci jednotlivých prvků místa prodeje. Cílem práce je po-souzení vlivu vybraných vizuálních nástrojů místa prodeje na pozornost spotřebi-tele z generace Y. Pro splnění tohoto cíle bylo využito metody eye-trackingu (n = 54), hloubkových rozhovorů (n = 54) a focus groups (n = 32) se spotřebiteli, hloubkových rozhovorů s odborníky z praxe (n = 12) a dotazníkového šetření (n = 1456). Výsledkem práce je následně zhodnocení významu těchto vizuálních prvků napříč rozdílnými kategoriemi potravin, komparace zjištěných poznatků s teorií a praxí, a návrh doporučení aplikovatelných v praxi.
Podnikatelský plán na založení hokejové akademie
Bílý, David ; Drexler, Denis (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem podnikatelského plánu na založení hokejové klubu zaměřeného na nábor dětí a precizní výukový systém mladých sportovců. Pro tuto příležitost byl vybrán ucelený projekt Českého svazu ledního hokeje zahrnujícího všechna potřebná kritéria pro získání statutu Akademie ČSLH. Diplomová práce se skládá z teoretické části a praktické části, která se bude věnovat veškeré problematice týkající se založení, řízení a správě sportovního klubu ve spolupráci místních škol, města a stávajících hokejových klubů.
Spokojenost zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Škarabelová, Alena ; Drexler, Denis (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu, hodnocení a na návrhy na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků v kavárně Paolo Caff. První část je věnována teoretickému podkladu na zvolené téma. V následující části je provedena analýza současné situace vnitřního i vnějšího okolí podniku a analýza úrovně spokojenosti zákazníků, která je založena na vyhodnocení dotazníkového šetření.
Sociální síť Facebook jako efektivní nástroj firemní komunikace
Sénášiová, Hana ; Drexler, Denis (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na firemní komunikaci skrze sociální síť Facebook. Zabývá se propagací a úspěšností reklamních sdělení společnosti na fanouškovských stránkách. Výstupem jsou doporučení, jejichž následování může významně přispět k přidané hodnotě společnosti nejen ve formě zvýšení tržeb, ale také ke zvýšení povědomí o značce.
Chování spotřebitele v místě prodeje
Drexler, Denis
DREXLER, Denis. Chování spotřebitele v místě prodeje. Brno, 2014. 159 s. Diplomová práce. Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. Vedoucí práce Ing. Martin Souček, Ph.D. Práce se zabývá spotřebitelským chováním a rozhodováním v místě prodeje. Spotřebitelské chování je zkoumáno při nákupu cukrovinek. Vlastní práce využívá metod dotazníkového šetření, focus groups, eye-trackingového výzkumu a hloubkových rozhovorů. Z výsledků vlastní práce je sestaven model chování spotřebitele. Výsledky také poskytují doporučení přímo využitelná v praxi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.