Název:
Sociální síť Facebook jako efektivní nástroj firemní komunikace
Překlad názvu:
Social Network Facebook as an Effective Tool for Business Communication
Autoři:
Sénášiová, Hana ; Drexler, Denis (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zaměřuje na firemní komunikaci skrze sociální síť Facebook. Zabývá se propagací a úspěšností reklamních sdělení společnosti na fanouškovských stránkách. Výstupem jsou doporučení, jejichž následování může významně přispět k přidané hodnotě společnosti nejen ve formě zvýšení tržeb, ale také ke zvýšení povědomí o značce.
The diploma thesis focuses on corporate communication through social network Facebook. It deals with the promotion and success of advertising communication on fan pages. The output is recommendations that may significantly contribute to the added value of the company not only in the meaning of increased sales, bud also to increase brand awareness.
Klíčová slova:
Facebook; firemní komunikace; online reklama; propagace; reklamní sdělení; sociální sítě; advertising communication; corporate communication; Facebook; online advertisement; promotion; social networks
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/39660