Název:
Reklama na YouTube a její význam na českém trhu
Překlad názvu:
YouTube advertising and its significance in the Czech Republic
Autoři:
Borýsek, Jan ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá charakteristikou současných možností reklamy na YouTube a jejími formami v prostředí českého trhu. Na základě provedených analýz vybraných reklamních kampaní na YouTube je zhodnocena její účinnost a dopad. Pomocí vlastního výzkumu práce identifikuje postoje internetových uživatelů k reklamě na YouTube v porovnání s vnímáním televizní reklamy. Dále práce porovnává YouTube a televizi ve vybraných mediálních ukazatelích.This bachelor's thesis is dealing with current possibilities of advertising on YouTube in the Czech Republic. Based on the analysis of selected advertising campaigns on YouTube it evaluates its effectiveness and impact. By author's own research it identifies internet users' attitude towards advertising on YouTube in comparison with television advertising. The thesis also compares selected media indicators of YouTube and television.
Klíčová slova:
online marketing; online reklama; video marketing; videoreklama; YouTube; online advertising; online marketing; video advertising; video marketing; YouTube
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/46544