Název: Reklama na YouTube a její význam na českém trhu
Překlad názvu: YouTube advertising and its significance in the Czech Republic
Autoři: Borýsek, Jan ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: online marketing; online reklama; video marketing; videoreklama; YouTube; online advertising; online marketing; video advertising; video marketing; YouTube

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/46544

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-195266


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet