Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  předchozí11 - 19  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingového mixu
Kneblová, Jana ; Kareš, Martin (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingového mixu podniku Knebl Hosiery. Na základě analýzy spokojenosti zákazníků navrhuje opatření na zvýšení její úrovně a jsou navrženy nové prvky marketingového mixu.
Návrh na zlepšení spokojenosti zákazníků společnosti
Němcová, Barbora ; Strnad, Jiří (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá zjišťováním míry spokojenosti zákazníků firmy Sanatorium Vránova. Šetření probíhá dotazníkovou metodou u zákazníků společnosti. Získaná data slouží k návrhu plánu na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Krejčířová, Karolina ; Dostálová, Markéta (oponent) ; Frejková, Daniela (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je analýza spokojenosti zákazníků s kontaktním centrem společnosti XY a návrhy směřující nejen ke zvýšení úrovně zákaznické spokojenosti, ale také ke zlepšení metod zjišťujících tuto skutečnost.
Spokojenost zákazníků
Drápal, Jan ; Smyčková, Radka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zjišťováním míry spokojenosti zákazníků firmy. Cílem této práce bylo sestavit takový systém měření spokojenosti zákazníků, který by umožňoval sledování zákaznické spokojenosti a pomáhal k cílenému zlepšování v této oblasti. Studie rovněž obsahuje formulaci návrhů na zlepšení.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně ve společnosti Česká pojišťovna a.s
Pokorná, Kateřina ; Pavlů, Dušan (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o problematice analýzy měření spokojenosti zákazníků ve společnosti Česká pojišťovna a.s.. Vlastní návrh řešení systému měření spokojenosti a úprava opatření vychází z analýzy současného stavu a teoretických poznatků a povede ke zvýšení úrovně zákaznické spokojenosti.
Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků společnosti OKAY s.r.o.
Chrápavá, Lucie ; Jegrová, Šárka (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků společnosti OKAY elektrospotřebiče. Veškerý průzkum a výsledné dotazování proběhly ve městě Brně, ve dvou vybraných prodejnách společnosti. Práce spojuje teoretické poznatky z oblasti průzkumů spokojenosti s praktickou částí osobního dotazování klientů a z těchto šetření vyvozuje patřičné závěry a doporučení. Na základě výsledků bylo definováno několik oblastí, kam by se měly upnout síly pracovníků společnosti OKAY, aby byli jejich klienti nadmíru spokojeni.
Customer Satisfaction Analysis of Deloitte Belgium and Recommendations Regarding its Improvement
Kašová, Lenka ; Kábrtová, Jana (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
The diploma thesis deals with customer satisfaction analysis of Deloitte Belgium. The thesis is based on a comparison of theoretical knowledge with practical skills, gained within the internship at Deloitte. The method of face-to-face interviews was employed to obtain a valuable client feedback and perform customer satisfaction analysis. Based on the data evaluation, a number of areas for future development were indicated. Proposals regarding improvement of customer satisfaction measurement methods and enhancement of a current level of customer satisfaction are given.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Jangl, Patrik ; Miklík, Tomáš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na výzkum zákaznické spokojenosti s poskytovanými službami. Spokojenost zákazníka je jedním z klíčových faktorů úspěšnosti na trhu. Výsledkem a cílem této práce je výstup v podobě návrhů a doporučení, které povedou ke zvýšení současné úrovně zákaznické spokojenosti v budoucnu.
Měření spokojenosti zákazníků v Modré pyramidě, stavební spořitelně, a.s.
Pešková, Olga ; Lukšů, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá postupy monitorování a měření spokojenosti zákazníků. Teoretická část obsahuje zásady a postupy doporučované v této činnosti a praktická část obsahuje návrh zavedení měření spokojenosti zákazníků v Modré pyramidě stavební spořitelně, a.s., kde se dosud měření spokojenosti zákazníků neprovádí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   předchozí11 - 19  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.