Název: Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků společnosti OKAY s.r.o.
Překlad názvu: Marketing Research of the Customer Satisfaction of the Company OKAY s.r.o.
Autoři: Chrápavá, Lucie ; Jegrová, Šárka (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazníkové šetření; e-shop; loajalita; měření spokojenosti zákazníků; průzkum; Spokojenost zákazníka; Customer satisfaction; customer satisfaction measurement; e-shop; loyalty; questionnaire; survey

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/12587

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-223508


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2023-09-10.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet