Název: Měření spokojenosti zákazníků v Modré pyramidě, stavební spořitelně, a.s.
Překlad názvu: Contentment surveying of customers of Modra pyramida co-operative bank
Autoři: Pešková, Olga ; Lukšů, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: monitorování spokojenosti; měření spokojenosti zákazníků; spokojenost zákazníků; contentment control; customers contentment; customers contentment surveying

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/8522

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-4517


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet